תגמור, היא אמרה לי, תגמור

אני מעיף מבט חטוף לאחור ואני רואה שאת כבר חגורה והסטראפ-און האימתני שלך בולט קדימה, כמו זיקפה שאין לה סוף ותוך שניות אני חש בכאב המוכר של הזין הגדול והנוקשה שלך

shinagawa1
מראה מן החלון של האינטרקונטיננטל בטוקיו
הבוקר התעוררתי לי באינטרקונטיננטל שבטוקיו, בקומה ה 32 ממש מעל תחנת  שינאגאווה. ככל הנראה תחנת הרכבת העמוסה ביותר בעולם. והתחנה ממש מתחת לחלון הענק שלי, הפתוח לרווחה כשהווילון מוסט לצדדים. עמדתי לי עירום, מביט למטה על הרכבות ההולכות ובאות. מראה מדהים, כל דקה רכבת או שתיים, לפעמים שלוש או ארבע ביחד. זו יוצאת וזו באה. רכבות פרוורים צבעוניות או שינקאנסן מבריקה ולבנה עם חרטום אוירודינאמי של מטוס. דקות ארוכות עמדתי והרגשתי איך לאט לאט הזיקפה שלי מתעוררת ואני יודע שאיש לא יכול לראות אותי מן הרכבות שנעות למטה, אבל התחושה שאני מאונן מעליהם, מביט באלפי ועשרות אלפי אנשים שעוברים ברכבות בכל רגע, מילאה את הזרג החם בעוד ועוד דם. הזיקפה שלי ניצבה לה אל מול החלון הצופה על כולם.
ואז חשבתי עלייך. חשבתי מה היה קורה לו את היית איתי בחדר, וכשאת מתעוררת, פוקחת את עינייך במיטה הגדולה הלבנה, את רואה את גבי כשאני מביט בחלון ואוחז בזין הזקור שלי. ואת קמה, בשקט, ואוחזת בכתפי ומנשקת את עורפי ואומרת לי בשקט: "אתה תיגמור אבל אל תיגע בזין"
ואני חש במגע המרטיט של השדיים שלך כשהם נלחצים אל גווי העירום וידייך שעוטפות אותי ואוחזות בפיטמותי מעסות ומוחצות אותן, כמו שאת כל כך אוהבת לעשות. ואני ממשיך ללטף את הזין שלי בתנועות של בוכנה משומנת היטב, מביט אל הרכבות הנוסעות מתחתי וחש כיצד את מהדקת את חיבוקך, ירכייך לופתות את שלי ואת לוחשת שנית: "עזוב את הזין"
אני מציית ואני חש כיצד אצבעך הארוכה משתחלת  לה בין חצאי הישבן שלי ובתנועה סיבובית מחדירה לקצה הרקטום שלי מנה הגונה של מסכך ריחני. ואני יודע היטב מה עומד לקרות. גופי רועד קלות.
ואכן, אני מעיף מבט חטוף לאחור ואני רואה שאת כבר חגורה והסטראפ-און האימתני שלך בולט קדימה, כמו זיקפה שאין לה סוף ותוך שניות אני חש בכאב המוכר של הזין הגדול והנוקשה שלך החודר אל בין חצאי הישבן שלי, מפלס את דרכו, מפלח את הבשר וחודר לתוכי כמו חץ מלוטש. הכאב מתחלף בגירוי עצום ואני חוזר ללטף את הזין הבוער מתשוקה שלי. השדיים שלך מטריפים את חושי, הפיטמות הנוקשות שלך גורמות לי שלא לחדול. אני מלטף את הזין ושומע את קולך:
"אמרתי לך אל תיגע"
"כן, אבל את מטריפה אותי, והשדיים האלוהיים שלך מפוצצים לי את האשכים"
"אתה תיגמור בלי לגעת. אני מזיינת אותך ואתה תיגמור"
"אבל את יודעת שאני אף פעם לא גומר כשנכנסים לי ברקטום"
"כשאני מזיינת – גומרים וגם אתה תיגמור. ברור?"
והלמות הדילדו המזיין אתי, המפרק את גופי ונישמתי לשברי גבריות משועבדת בכאב עמום שמתחלף בגירוי בלתי נסבל ממשיכה. אינני נוגע, ואני חש את הזין שלך נכנס לתוכי עמוק יותר ויותר, ואני מתאפק, ואת אוחזת בפיטמות שלי, מסובבת ולוחצת חליפות. מכאיבה ומרטיטה. ואני חש את זה מגיע. גופי רוצה לגמור, אבל אני רוצה להמשיך עוד ועוד כדי להנות מן הרגע המפעים, כדי למתוח את השיא שלפני הדעיכה לעוד ועוד ועוד. אני אוזר כל שארית של כוח רצון כדי לשלוט בבלתי נמנע, לעצור את העלייה שתיגמר בירידה. אני רוצה להנציח את נקודת השיא, את נקודת האל-חזור. אני יודע שזה בלתי אפשרי. את בתוכי והזין שלך נוגע בי בבלוטה, אבל גם בנשמה. אצבעותייך מחוללות פלאים בפיטמות הכואבות. כואב לי ואני רוצה עוד.
shinagawa
Shinagawa
"זייני אותי, את הרי יודעת שאני שלך" ואת מזיינת ודופקת והולמת ואת יודעת שאני שלך ושאת שולטת בכל נים ועצב שבי, ורק את יודעת מתי אגמור. את יכולה לעשות בי כרצונך, ואני כל כך אוהב את המצב הזה.
ואז את אומרת, או בעצם, לוחשת: "עכשיו – תגמור עכשיו"
והניצרה משתחררת והכל מתפרץ, זרם לבן וחם שעף על הזגוגית הענקית והמבריקה ומסתיר את הרכבות ההולכות ובאות.
"אתה חושב שהם רואים?" את שואלת

Loading

מחשבה 1 על “תגמור, היא אמרה לי, תגמור”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן