שירת צופיה – דיבור מלוכלך – חלק ב

לחלק הראשון

סוף שנת המס עוברת .האירגון החליט לתת לעובדים סוף שבוע בבית-מלון בטבריה . יעני תודה על העבודה הקשה במשך השנה. אירוח זוגי שלוש ארוחות עם פינוקים . לי אין בת זוג ככה שקיבלתי חדר עם עוד עובד רווק. "צופי" הביאה אחת מהבנות הנשואות שלה .בעלה לא בא אתה בטח עדיין ברוגז האהבל . בית מלון אירוח חרדי על הפנים . רק לדעת ש"צופי" שמה לתפוס הזדמנות לזיון הביא אותי למלון.

הגעתי מוקדם ישבתי בלובי היה כיבוד לאורחים . ראיתי את "צופי" מגיעה עם הבת הנשואה שלה . קיבלתי בומבה איזה פצצה מתקתקת הבת שלה. איפה היופי של "צופי" הילדה יפה דומה ל"צופי" צעירה רק עם שיכלולים חדשים שלה …הרגשתי כאב רק מלראות אותה . מסביב יושבים כל העובדים מדברים אידיש לא הבנתי כלום מנותק מכולם "עולם אחר" בשבילי . גם ככה לא התחברתי לאף אחד בעבודה . אני מתקרב להגיד שלום ל"צופי" היא עושה לי עם העיניים אזהרה יעני להתרחק .

לא יודע למה . הרגשתי ש "צופי" פגעה בי עליתי לחדר . הטלפון צלצל אני שומע את "צופי" לוחשת מנש אסור שידעו על הקשר שלנו . אני אישה נשואה ומכובדת כשאנחנו לבד אתה החבר והגבר שמזיין אותי ראיתי שנפגעת .תבין אותי נווו והבת שלך ששומעת אותך מותר ? היא במקלחת יא אהבל צוחקת "צופי" .נו ואיך אני מקבל זיון בסוף השבוע הזה …אני לא מאמינה רצית שנזדיין כאן אתה משוגע . תשכח מזה .

שבת אחר הצהריים ירדנו ללובי "מני" אחד מהמנהלים אומר לי להיכנס לשיעור חלק מהשהות במלון .אמרתי בטח תיכף אני כבר רץ .נשארתי בלובי יושב על כוס קפה ועיתון של שבת . אני מרגיש שמתיישבים מולי לא הורדתי העיתון מהפנים איך שאני מדפדף יושבת מולי הבת של "צופי" היפיפייה . נעצרה לי הנשימה .

את עובדת חדשה ? אני מתחיל אתה .

אני הבת של "צופיה" אתה בטח מנשה . כמעט נפלתי מהכיסא ..איך את יודעת ? אמא סיפרה לי בדרך עליך . אני בהלם חשבתי מהפחד של "צופי" היא תשמור סוד כמו שאני שומר . היא רואה את ההלם בפני . אל תדאג אני לא אפגע באמא שלי היה צורך אמיתי שהיא תספר לי עלכם אחרת אני מתגרשת . רק בבקשה אל תגיד לה שדיברנו . יש מצב שניפגש אי פעם ?…אני ממש צריכה עזרא . נתתי לה את מספר הטלפון אצלי בבית.

בקיצור מהדברים שלה למדתי . היא נשואה שנתיים עדיין אין ילדים עדיין מרגישה שהיא עוד מעט תתפוצץ .משהוא בחיי הנישואן לא דופק .בהתחלה היה מלהיב להתחתן להזדיין עם רשות (זה מילים שלי) .אחרי שבעלה פתח אותה הזיונים איתו תיסכלו אותה .. היא מרגישה שזה לא זה . הרגשת תסכול ופיספוס זה מה שהיא אמרה .היא סיפרה לאמא שלה לקבל עזרה . "צופי" נבהלה מההחלטה של הבת. אין בושה גדולה אצלם מלהתגרש. שהיא סיפרה לה עלי איך הדרכתי אותה יעני רק בדיבורים . ממליצה לבת שלה לחפש דרך אחרת שתעזור בלי להתגרש .

באותה שיחה ידעתי שסאחבק יזיין אותה .ועוד איך יזיין אותה . הכל עניין של סבלנות .היא צריכה להרגיש פעם ראשונה את הזין שלי טוחן אותה . ואז תתחנן לעוד . תשמעי שירה את באמת זקוקה להדרכה לא חרדית .כמו שאני יודע בנושא הזה הרבנים ואתם סוגרים עיניים יעני לא קיים . ואנחנו יודעים שזה קיים .זה מאד קיים . זה משהוא מוכרח . גבר, אישה בוגרים .שאין להם מה שהטבע דורש יכול לקבל מחלות.. בעיות נפשיות.

…כמה שאתה צודק תראה איזה פריחה שי לי בעור . מראה לי את הזרועות שלה באמת קצת פריחה אדמדמה . זה מחוסר הורמונים שזזים אני אומר אולי מצב נפשי לא טוב . זה מה שהרופאה אמרה לי היא אומרת . המליצה על יותר פעילות "אתה יודע למה אני מתכוונת" . קשה לדבר כאן אני אומר תתקשרי עדיף פנים מול פנים.

כמה שחכיתי לטלפון שלה..שבועות .בסוף זה בא .הזמנתי אותה הביתה אצלי הכנתי את הויברטור של אמא שלה . רק הוא יצליח לחמם אותה כמו שצריך לפני שאני מזיין אותה . ואני יודע שאני גומר מהר מידי כשאני חם . היא הגיעה בזמן לקחתי יום חופש בשבילה . חברים מלכת היופי קוף לעומתה .

היי שירה הכנסי הכנתי נישנושים הכי כשר שאפשר . ישבנו לדבר בהתחלה סתם דיבורים .שירה יושבת זקופה מתוחה שירה מה שנדבר כאן נשאר ביננו לא לאף אחד . שמעתי קצת מה כואב בבית המלון ואני אומר קודם סבלנות לפני שאת לוקחת צעד דרסטי להתגרש . מההערכה שלי לאמא שלך לקחתי יום חופש שלא תצערי אותה ותגרמי בלגן במשפחה. ספרי לי מה קורה בינכם שאת מתוסכלת שנינו מבוגרים . נדבר פתוח .עכשיו אני מדבר כמו פסיכולוג החרדים כל כך מפחדים מבושות שהם צריכים חרמן כמוני להדרכה . איזה אחלה עולם.

שירה מסתכלת בי עם העיניים המשגעות שלה בהכי רצינות . אני כאן כי אמא סיפרה שאתה עזרת לה מאד וכמה שהיא מעריכה ומודה לך אתה לא יודע ממש החיית אותה מחדש. אני מבינה שיש לך הרבה נסיון ביחסים בינו לבינה "מהבחינה המינית" אני מתכוונת . היא סיפרה שיש לך חושים חדים להרגיש מה שאישה רוצה וזה מה אני צריכה . שיבינו את התסכול שלי למה שקורה לי בזמן היחסים …להדריך אותי אולי אני אשמה .

הבעיה היחידה כאן אני אומר זה כמה רחוק את מוכנה ללכת . תביני אם לא נכנס למיטה יחד כמו איש ואישה יהיה לי קשה להבין את הבעיה ואולי לפתור לך אותה . עם "צופי" אני מודה היה מאד קשה לה .רק ההכרות והחברות ביננו גרמו לה להיפתח ואני שמח שעזרתי לה בצורה מוצלחת היא אף פעם לא שיתפה אותי בהרגשה שלה .

הכי חשוב מנשה שהיא לא תדע מזה "זה חשוב" . היא המליצה לי לחפש מישהוא כמוך שיעזור .אבל אני לא מכירה אף אחד חילוני ובעל נסיון כמוך . אתה היחידי שיצא לי להכיר . חיי הנישואין שלי חשובים לי שתבין רק הבעיה האחת הזו מפריעה יש לי בעל נהדר ואני אוהבת אותו .

הבעיה האחת הזו שירה היא הכי מהותית בנישואין תסכימי איתי ..כן כמה שאתה צודק עונה שירה. יושבים בשקט כמה זמן ואז אני אומר .שירה אולי תכנסי לחדר תתפשטי עירומה תחכי לי מתחת לסדין . אני אתן לך זמן להירגע לחשוב שוב תקראי לי כשתהיי מוכנה . אמרתי לכם סבלנות..סבלנות…אף פעם לא למהר לא ללחוץ .זה מפחיד אותן גבר לוחץ. ההפך תן את ההרגשה שאתה עושה להן טובה .

אני שומע קול קטן צרוד מהחדר ."אני מוכנה" . אני סאחבק דוקטור נכנס לפציינטית הבגדים של שירה מקופלים יפה מונחים על הכיסא .הפאה גם .לא רק נסיכת החלומות אני חושב גם מסודרת . תסגרי את העיניים שירה את חולמת זה יקל עליך .נפסיק מיד אם את מרגישה לא נוח או מתחרטת . שירה סוגרת את העיניים מהנהנת לי בראש .

כמו שהתחלתי עם אמא שלה אני מחמם אותה. אני מרפרף באצבעות שלי על הגוף שלה מהצוואר לחזה שירה מצטמררת .שירה אני לוחש את חולמת . הכל בסדר . אני מלטף את שדיה מרגיש שהיא נרגעת מתמסרת להרגשה . צובט קלות את פטמותיה . מרגיש אותן מתקשות מזדקרות . השדיים שלה קטנות זקופות כמו חיילות במסדר . יורד לבטנה לחריץ השעיר שלה . שערות רכות תלתליות .הברכיים שלה מתהדקות סוגרות את הפתח ליד המלטפת שם. תנועה נשית נלמדת מילדות .בידי אני מלטף את פס החריץ בעדינות נותן לה להתרגל להירגע לבסוף להיכנע רגליה נפשקות מעט מאליהן לבסוף האצבע שלי נכנסת חופרת בתוך הכוס המתוק המטריף . אין לחות מי יודע מה שירה עדיין מתוחה…

שירה אני לוחש את ממש במתח ? ..כן לא נוח לי שנוגעים בי שם . בעלך לא נוגע בך שם ? ..לא בשום אופן לא היית רוצה שילטף אותך לחוש את הרכות היופי המדהים שאני מרגיש ..שיעריץ אותך .. . מאד מאד לוחשת שירה הוא רק עולה עלי עושה מה שצריך עד שנגמר וחוזר למיטה שלו .

שירה זה השיעור הראשון אני לוחש .

תזכרי מה שאנחנו עושים כאן תכריחי אותו תלמדי אותו מה את רוצה . הוא חייב לענג אותך לפני .לגרום לגוף שלך להשתוקק אליו . אהבת את הליטופים והמגע שלי בך היית רוצה שהוא יתחיל כך ? אהבתי את זה מנשה מאד מצטערת שאני עדיין מתוחה אתה בטח מבין את זה . עם כל דיבורי החארטה המשכתי ללטף לחרמן את הכוס של שירה מרגיש שהיא נרגעת לאט מגירה נוזלים על האצבע הדופקת שלי . הכוס שלה חמים רציתי להחליף את האצבע עם הזין שלי מיד .

שירה הבעיה שלך האמיתית זה שאת "לא גומרת" . זה התסכול שלך שאת לא יודעת לשים עליו את היד .אני בטוח שלא גמרת אף פעם . את חייבת להרגיש פעם ראשונה גמירה נשית "אורגזמה" בשביל לדעת מה זה .

זה בסדר מצידך שאני אשתמש במכשיר שעוזר ? מה זה אומר מנשה שתחדור לתוכי ? לא שירה אני מבין שזה ממש אסור מאמא שלך אני יודע את זה. הפתרון הוא אחר צריך הסכמה שלך .זה בהתחלה יראה משונה רק אחר כך תביני . קצת אומץ שירה רוצה ?

כמעט שומע את המחשבות של שירה ….אני סומכת עליך מנשה שאתה יודע מה הכי טוב לי. להמשיך לסגור עיניים ? כן בטח זה יקל עליך . אני מוציא את הויברטור נכנס בין רגליה הפתוחות כוס של נערה ורוד צעיר .בא לי לשכב עליה לזיין אותה כמה יופי שכוב לפני כאב לי הזין אני עם תחתון שלא תיבהל. והכיפה כמעט קורעת אותו . היא כבר רגילה שאני מחרמן את הכוס שלה . שימנתי מראש את הויברטור דוחף לה אותו לאט רואה אותו נבלע בתוך החריץ הוורדרד הנוצץ המדהים שלה . שירה הידיים שלה מונחות לצידה אגרופים קמוצים ממתח . הרגליים מקופלות פתוחות . יודע שתיכף המתח יעבור מדליק את הויברטור רוטט בתוכה .

שירה זה השיעור השני שלך אני לוחש.

בהתחלה שירה דוממת חשה את הרטיטות בתוכה . נעה ימין ושמאל ממקמת את הגוף שלה מתאימה אותו לקצב הפועם בתוכה . לפתע העיניים הענקיות שלה נפתחות בתמהון . התוך שלה מתעורר רטיבות נוזלת מהכוס שלה זולג לאורך החריץ לתחת שלה לסדין . היא מחזיקה בידיה את הויברטור דוחפת אותו לתוכה מרימה את האגן צווחת בהנאה .שירה נכנסה לטירוף משתוללת סביב הויברטור המזמזם הנע בתוכה . שוכחת שאני בין רגליה רואה את ההשתוללות המינית שלה . את שפתי הכוס שמלטפים את הויברטור מחדירה את כולו בכוח לתוכה .מתפתלת ..הייחום של שירה חזק פי אלף מאמא שלה . עשרים דקות הויברטור דופק אותה .ניסיתי להוציא אותו מהידיים שלה להכנס לזיין אותה ..היא התנגדה דוחפת לי את היד מחזיקה אותו חזק בתוכה. לא נותנת להוציא .עד שהתעייפה שוכבת תשושה העיניים שלה חולמניות. שלפתי את הויברטור מתוכה מוריד את התחתון נשכב עליה חודר לתוכה . שירה חיבקה אותי אליה ממקמת את רגליה על עכוזי .זיינתי אותה דחפתי את הלשון שלי לתוך פיה יונק אותו. שירה נענת לי מאפשרת לי הכל. כל מה שאני רוצה. כיווצתי את התחת שלי משגר לתוכה את הזרעים שלי מתפלל שתעשה לי ילד כמה שהיא יפה ומדהימה . חש עם הזרימה את הכוס מתכווץ על הזין שלי דוחפת אותי עמוק לתוכה. שומרת שהזרע שלי לא יברח מהרחם שלה. שוכבת תשושה שיכורה ממה שעבר עליה .

נחנו חיבקתי אותה שמה את הראש על החזה שלי . היד שלה מלטפת את הזין השמוט שלי .מאז שהכוס שלה חתם עליו לקחה בעלות עושה הכרות ידנית עם הזין שיזיין אותה עוד ועוד. מרימה את הראש אלי מתנשקים . תודה מנשה אתה אומן הייתי בגן עדן .המכשיר שלך גאוני . אמא לא הגזימה בכלל .ייכפת לך שאני אבוא מידי פעם לבקר אותך ? אני יודעת שאתה עמוס בחתיכות . תשאיר לי מקום היא אומרת בהתפנקות .

שירה אני אומר . אני אתן לך בלעדיות כפרה עליך . את מדהימה ,כל האחרות לא שוות את הציפורן שלך רק תבטיחי שאת באה לעיתים קרובות שלא אצטרך אף אחת יותר .

אנחנו נתכנן זמנים ביננו מנשה מתוק שלי .אתקשר אליך יום יום שלא תשכח אותי . קח בחשבון שאני נשואה ואתה הסוד האהוב והיקר שלי ביותר . לא הייתי רוצה לאכזב אותך . בטוח שאבקר אותך כמה שיותר תלמד אותי הכל .כל מה שאתה יודע .

שירה אני מתנצל שחדרתי אליך לא יכולתי להתאפק הטרפת אותי . אני חולה עליך שירה . שירה מצחקקת אמרתי לך אתה אומן נכנסת בדיוק כשרציתי לחוש גבר בתוכי .וכמויות הנוזל שלך. יש לך המון הרגשתי את חומו מתפשט בתוכי היה מדהים.. של בעלי בקושי אני מרגישה. אם אני בהריון עכשיו זה בטח רק ממך . שנתיים אני מחכה להריון כולם שואלים נווו מתי ?

אתה אומן מנשי .. אלוף .

Loading

מחשבה 1 על “שירת צופיה – דיבור מלוכלך – חלק ב”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן