מיה מזדיינת בתל אביב – חלק 3 ואחרון

תנועה קלה לאחור והזין הכבד שוב מרוחק מעט מן המטרה הנשגבת, ולפתע, בלי אזהרה, כמו איל ברזל המכה בחומה בצורה, היכה קובי בעוז עם מוטו הזקור והעבה ישירות בפתח האחורי שלי מיה.

מיה שיפחת מין
מיה נכנעת לחלוטין

כניעה מוחלטת

האמת – קצת דאגתי לה. תמיד חיבבתי אותה ולא רציתי שייגרם לה נזק. הזיין של קובי נראה כמו משהו שהיה עלול לגרום לה נזק. הוא נראה גדול עליה בכמה מספרים!

קובי המשיך לפסק את שני חצאי הישבן החמוד של מיה, בעוד היא כורעת כמו כלב כנוע על הספה כשצמד שדיה הגדולים תולים ומתנדנדים להם תחת גופה ומשווים לה מראה פרתי משהו אך חמוד ומגרה. קובי התקרב אליה וקצה הזין העבה שלו נגע כעת בחור, נגע קלות, כאילו בודק את עצמת ההתנגדות של הפתח הקטן שלה. תנועה קלה לאחור והזין הכבד שוב מרוחק מעט מן המטרה הנשגבת, ולפתע, בלי אזהרה, כמו איל ברזל המכה בחומה בצורה, היכה קובי בעוז עם מוטו הזקור והעבה ישירות בפתח האחורי שלי מיה. לא, הוא לא חדר, אך מיה מצידה נהדפה קדימה והחיוך מש מפניה לשניות מספר ואפילו נפלטה צעקה חנוקה מגרונה. היא הזדקפה וחזרה להתייצב על ארבע, שדיה מתנדנדים וישבנה מורם, ממתינה לתקיפה הבאה שלא איחרה להגיע, פעם אחר פעם נכנס בה קובי כשכלי הזין העבה והחזק שלו מכה בחור הזעיר הממאן להיפתח. זה נמשך עוד ועוד. קובי הולם עם פטישו הכבד, מיה נופלת מעצמת המהלומה, חושקת את שפתיה וחוזרת לעמדת הכלבה שלה, ממתינה למהלומה הבאה, אך הפתח ממאן להיכנע, עד שלפתע, מכה חזקה במיוחד גורמת לפתח להיכנע וכובעו עתיר הממדים של קובי שוקע בפנים כמחצית אורכו.

ניכר היה בקובי שגם הוא עייף, הוא אחז בשתי ידיו במותנים הדקיקות של מיה, השעין ראשו קדימה על גווה, ושמר את הזין שלו בעמדה שכבש בזה הרגע.

עברו כמה דקות וקובי התאושש ולאט לאט בתנועות קצרות החל מעמיק את החדירה לתוך מיה. רוכן קדימה כדי לוודא שלא תהייה נסיגה חלילה תוחב את הזין הגדול לפיתחה של האשה הדקיקה הכורעת לפניו בהכנעה כשעל פניה הבעה של שביעות רצון, חיוכה הקטן חזר לפניה ושדיה מתנדנדים בפראות בקצב המהלומות שמעניק לה קובי.

יד אחת של קובי נשלחת קדימה ותופשת בשיער הארוך של מיה, הוא מושך את השיער והראש הנאה מוטה לאחור. ידו השניה נשלחת לעבר השדיים המתנדנדים כשהוא חופן שד אחד בכוח רב. כמחצית מן הזין העבה תקוע כעת בישבנה של מיה הממשיכה לחייך וקובי ממשיך והולם. "מה יהיה? הוא מתכוון להיכנס בה עד הסוף?" תהיתי.

זה לא לקח הרבה זמן, עתה משכל ההתנגדות כרעה תחת המהלומות של איל הבשר הכבד, הספיקו שלוש או ארבע מהלומות נוספות וכל הזיין העבה והזקור של קובי, החליק פנימה ללא כל הפרעה, וכעת רק הביצים הגדולות לחצו על הישבן החמוד מבחוץ. מיה חייכה בהנאה, מגרגרת  ונאנחת.

קובי הביט לאחור, סוקר את שלושת צופיו בחיוך של ניצחון. "מה אתם אומרים, חברה?" פלט לעברנו והסתובב בחזרה לעמדת הכובש האכזר שרכש לו מול האשה העדינה שידעה להכיל אותו בשקט ובהכנעה.

טוב, אף אחד לא אמר מילה, שלשתינו הינו עדיין תחת הרושם שהשאיר בנו הכיבוש המוחלט של קובי.

מיה, רק רכנה לה על הספה, מותשת ומחייכת את חיוכה הדק חיוך הספינקס שלה. הבטתי בה, באשה \ ילדה הזו, שרק הבוקר גיליתי את נטיותיה הבדס"מיות וחשבתי לעצמי: "מי יודע למה עוד היא מסוגלת"

קובי התחיל לנוע בתוכה, כשהוא רכון מעליה, שתי ידיו חופנות את השדיים הגדולים של מיה ומעסים אותן בכוח רב.

מיה, רכנה בצייתנות והכילה את הזין הכבד שהלם בתוכה בלי הרף. היא הביטה הצידה ושלחה לנו, שלושת הצופים, חיוך דקיק ומקסים. קובי הלם והלם, רק אלוהים יודע כיצד הוא מחזיק מעמד בלי לגמור.

"חברה, רוצים עוד מציצה מהזונה שלי?" שאל קובי – טוב, אז עכשו היא כבר שלו, חשבתי לעצמי ושתקתי.

לא היו מתנדבים.

"מה, היא לא מוצאת חן בעיניכם?" שאל קובי "אם כך, אני משחרר אותה" אמר ושלף את הזין הזקור שלו במשיכה אחת.

מיה, צנחה על הספה כאילו מישהו רוקן ממנה את האויר. היא שכבה על ביטנה מתנשמת ומתנשפת בכבדות.

"קומי" פקד קובי ומיה צייתה בזריזות. היא התרוממה מן הספה נעמדה וניגשה אל קובי.

"על הברכיים" פקד שוב

מיה כרעה על ברכיה והביטה בזין הזקור של קובי, היא רעדה מתשוקה וקירבה את שתי ידיה, אך קובי עצר אותה בפקודה שקטה. "אל תגעי בו"

"בבקשה, תן לי ללקק אותו. אתה תראה כמה טוב אעשה לך" התחננה מיה

"שקט" ענה קובי

קובי הושיט את ידו הימנית והתחיל לשפשף את הזין העבה כשקצהו הגדול במרחק של 2-3 סנטימטרים מפניה של מיה. בידו הימנית אחז בביציו וסחט אותן בכוח. הפעם זה לא לקח הרבה זמן. תוך 2-3 דקות, הנוזל הסמיך והלבן התיז בזרם עז וכיסה את פניה של מיה. מיה חייכה וליקקה את פניה כשהיא נעזרת בידיה כדי להעביר כל טיפת נוזל מפניה אל בין שפתיה.

"טוב, חברה" אמר קובי, תוך שהוא מסתובב אלינו, יש לנו עוד משחק לגמור, לא?

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן