מיה מזדיינת בתל אביב – חלק 2

מיה לא חדלה, היא הגבירה את עצמת המציצה וידיה עיסו את הביצים ותוך דקה או שתיים זה הגיע. זרם הנוזל החם הציף את פיה. מיה סגרה את הפה ומצצה כל טיפה. יכולתי לנחש שלמטה שם, היא מחייכת את חיוכה הקטן והממזרי

השדיים הגדולים של מיה
השדיים של מיה

 

התערבות בסגנון יפאני

את יודעת מה קורה כאן הערב? שאלתי

כן אדוני, ענתה מיה. "זה ערב הברידג' שלך. אכין את הכל כרגיל"

יפה, אמרתי, סיימי את עבודתך והגיעי לכאן בערב בשעה 8 בדיוק, ברור?

כן אדוני, ענתה מיה, תוך כדי שהיא מתלבשת וחוזרת לעבודת הנקיון.

כשעזבה, הבית היה נקי כרגיל ושולחן הברידג' הגדול והכבד, מכוסה במפה ירוקה, מסודר כרגיל בפינת הסלון.

יצאתי בחזרה לעבודתי לא לפני שהשארתי למיה הוראות לגבי הלבוש אותו עליה ללבוש בערב.

8 בערב, שלשת חברי הגיעו כרגיל, מקדימים מעט וארבעתנו התחלנו להתארגן לקראת המשחק.

"הערב יש לי הפתעה בשבילכם" אמרתי.

נשמעה דפיקה בדלת. שפתחתי את הדלת, היא עמדה שם, מדהימה עד כדי שהחסרתי פעימה. לבושה מכנסי ג'ינס הדוקים שהדגישו את גזרתה הדקיקה, חולצה כחולה הדוקה עם מחשוף עמוק ביותר, שדיה הגדולים פורצים החוצה ולמעלה כמו זוג תפוזים. חשופים ממש עד קו הפיטמות הכהות ששמץ ממנו חשוף אף הוא. שיערה הארוך פזור ומדגיש את יופיה ומשווה לה מראה צעיר וסקסי. הבטתי בה בשביעות רצון. מיה חייכה את החיוך הקטן והמקסים שלה.

"היכנסי" אמרתי, כולם הביטו בה בתדהמה. אין ספק, היא היתה מהממת!

"מיה תשרת אותנו הערב במהלך המשחק, כולנו נקבל שירות שווה. האחרון שיישרוד את הטיפול, יקבל את מיה." הסברתי

כולנו תפסנו את המקומות סביב השולחן. מיה הגישה משקאות לכולם ומשסיימה להגיש הביטה בי.

"כן, את יכולה להתחיל" אמרתי

מיה התכופפה ונכנסה מתחת לשולחן הגדול.

בשקט ובזריזות, החלה מיה להעניק טיפול לכל אחד מאיתנו על פי הוראותי המקדימות. אנחנו המשכנו לשחק ברידג' בעוד מיה, מטפלת בכל אחד מאיתנו בחושניות וביעילות.

"להזכירכם, מיה תטפל בכולנו. האחרון שיוותר מבלי לגמור, ייזכה במיה לכל הערב. התנאי: הוא יעשה את הכל כאן, בסלון כששלשת האחרים צופים"

לא שמעתי התנגדות סביב השולחן ולמעשה, כולנו כבר הופשטנו מן החגורה ומטה כשמיה עוברת בזריזות בין כולנו. מהבעת פניהם של ידידי, היה ברור שהיא עושה עבודה טובה.

קולות הליקוק והמציצה התגברו וידיה ושפתיה של מיה טילו היטב גם בזין שלי, אך היה לנו סימן, כשרציתי שהיא תפסיק, שיכלתי את רגלי וכך ידעה מיה שעליה להניח לי.

זה לא לקח יותר מדי זמן ויוסי ואבי גמרו. מיה לא נתנה להם יותר מדי סיכויים, היא טיפלה בהם מתחת לשולחן באינטנסיביות ובתשוקה של שפחת מין אמיתית. מבטיהם המזוגגים לא הותירו ספק – מיה הביאה את שניהם לידי אורגזמה מתחת לשולחן, בעודם משחקים ברידג' מעליו.

כעת נותרנו קובי ואני.  מיה עברה בין שנינו ועל פי הבעת פנין של קובי, לא היה קשה לנחש מה מיה מעוללת לו מתחת לשולחן.

כעת, מיה היתה אצלי. שפתותיה סגרו על הזין הזקור שלי ולא נתנו לו סיכוי, היא מצצה וליקקה את הזין בלשונה המתפתלת ולאט לאט שאבה את כולו לתוך פיה כשגם הביצים זוכים לפינוק בידיה העדינות ובאצבעותיה הזריזות. הייתי קרוב. כל כך קרוב. רוצה להפסיק ורוצה לגמור. מיה הצמידה את שדיה לרגלי, יודעת מה זה עושה לי. רציתי אותה כל כך. שיכלתי את רגלי כדי לסמן לה לחדול.

הפעם, מיה לא חדלה, היא הגבירה את עצמת המציצה וידיה עיסו את הביצים ותוך דקה או שתיים זה הגיע. זרם הנוזל החם הציף את פיה. מיה סגרה את הפה ומצצה כל טיפה. יכולתי לנחש שלמטה שם, היא מחייכת את חיוכה ה קטן והממזרי. כן, היא המרתה את פי. ממש מורדת קטנה. אבל מדוע עשתה זאת? היא יודעת שהיא צפוייה לעונש!

קובי הביט בי בחיוך של ניצחון. הוא ידע מה קורה מתחת לשולחן וידע שזכה במיה.

קובי גובה את הזכייה

"קומי" שמעתי את קובי מצווה בקולו הבוטח והשקט. ממש כפי ששיחק ברידג', בקור רוח ובביטחון, הוא ניהל את זכייתו בפרס.

מיה, יצאה על ארבע מתחת לשולחן והתרוממה. חיוכה הקטן אכן היה שם והיא נתנה לי מבט כאילו אומרת "מצטערת" שלשת המפסידים סידרנו את הכיסאות מול הספה, וקובי עמד כעת במרכז החדר, ממתין בסבלנות למיה.

מיה, צעדה לעברו ובלי לאמר מילה, כרעה על ברכיה מול קובי.

ידעתי שלקובי יש זין גדול, שהרי אנו חברים שנים רבות ויצא לי כבר לראות אותו, אבל מעולם לא ראיתי אותו זקור. עתה, משעמז שם מול מיה הכורעת, לבוש רק בחולצה, הבחנתי פתאום בכלי הכבד. ארוך, קרוב ל 20 ס"מ בהערכה גסה, אבל מה שמרשים יותר – העובי. אינני זוכר שראיתי זין כל כך עבה אצל מישהו. כשמיה כרעה על ברכיה לפניו, ואחזה בזין שלו וקירבה אותו לשפתותיה, היה נראה שעובי הזין של קובי שווה בקירוב לעובי של פרק ידה הדקיקה של מיה.

ניכר היה שמיה התאמצה ביותר כדי להכניסו לתוך פיה אך יותר ממחצית לא יכלה להכיל. שלשתינו הבטנו במחזה בסקרנות: "מה יעשה קובי בשיפחת המין שלו?"

קובי הקים את מיה תוך כדי שהוא אוחז בשדיה הפורצים מתוך חולצתה ההדוקה וטפח על ישבנה העגול טפיחה עזה ביותר.

"על הספה" אמר לה, ומיה צייתה מבלי לאמר מילה.

מיה ישבה על הספה וקובי עמד מולה כשהזין העומד שלו כמעט נוגע בפיה. ידיה קרבו אל הזין הכבד כדי להעניק לו טיפול ראוי, אך משרק נגעה בו בקצות אצבעותיה, סטר לה קובי סטירה נאה שהעיפה את ראשה הצידה. מיה חייכה והושיטה את אצבעותיה העדינות שוב, ושוב סטר לה קובי.

"רוצה את הזין הזה?" שאל אותה. מיה הנהנה בראשה

"תתפשטי"

מיה לא השתהתה, היא פשטה את חולצת הדקיקה וחשפה זוג שדיים גדולים שנופלים כמו זוג פעמונים על חזה, ומבליטים את הפיטמות הכהות והגדולות. מכנסי הג'ינס שלה עפו כמו נייר ברוח ותחתוניה הוורודים אצו רצו בעקבותיהם. הישבן העגלגל שלה בולט לאחור והחלציים המגולחים חשופים לעיני כולנו.

קובי אחז בה והשליכה על הספה כמו בובה. היא שכבה שם, פניה לעבר הספה וישבנה החמוד כלפי מעלה. קובי לא בזבז זמן, הוא החל להפליק לישבנה בעוז, מכה אחרי מכה, לאט בתחילה ומגביר את הקצב לאט. תוך כמה דקות הפך ישבנה של מיה להיות אדום כעגבניה. קובי הגביר את הקצב והעצמה, התחלתי לחשוש שמא הוא מגזים והתקרבתי להביט בנעשה. מיה הפנתה את ראשה הצידה והביטה בי. חיוכה אינו מש מפניה. ניכר בה היא נהנית מן ההפלקות. צעדתי לאחור כדי שלא להפריע.

קובי אחז במותניה והרים קלות את הישבן והטה אותו כלפי הצופים. היה ברור שהוא נהנה מן ההצגה. הוא אהב את תשומת הלב. הוא אחז בישבן העגול והבולט של מיה בשתי ידיו והפריד בשתי ידיו את שני פלחיו, מגלה פתח עגול וקטן בצבע כהה, כמעט שחור. הבטתי בנעשה בדאגה מסויימת? האם הוא מתכוון להחדיר את הכלי הכבד שלו לתוך הפתח האחורי של מיה? התוכל מיה לקלוט את המוט העבה הזה לתוכה? זה נראה בלתי אפשרי!

Loading

דילוג לתוכן