הבית של ג'ינה – גליה ושלושה גברים – פרק 19

הגבר שמאחור לא התכוון לוותר על עמדתו והוא פשוט השכיב אותה קדימה כך שכעת היה גבר אחד מתחתיה שהזרג שלו מושחל לתוך הכוס של גליה, גבר אחד גוהר מעליה וכלי זינו דחוף היטב בתוך ישבנה ועוד אחד שנמצץ והוא התיישב על מנת שלא להפריע לה במלאכת הקודש שהתחילה בה.

 

פרק 19 – כלוב 6

ברברה ניגשה אל הכלוב ופתחה את שער הברזל. שלושה גברים צעירים וחזקים היו בכלוב אולם איש מהם לא העז לנסות ולנצל את הפתיחה על מנת לצאת מן הכלוב.
"בנים, הבאתי לכם מישהי חדשה שתחגגו עליה אבל אני מזהירה אתכם, היא של ג'ינה ואסור לגרום לה נזק" אמרה ודחפה את גליה אל תוך הכלוב
שלושת הגברים ניגשו אל גליה והביטו בה מקרוב. שש זרועות של גברים חסונים החלו לגעת בה בכל מקום אפשרי. גליה סקרה את שלושת הגברים, שלושתם לבושים באותם מכנסיים מיוחדים שמיועדים לעבדים של ג'ינה, המכנסיים עם השקיק שלתוכו מושחל הזין ומוצג לראווה. היא חייכה בהנאה. שלושה גברים? את זה היא אפילו לא ניסתה בפנטזיות הכי פרועות שלה. היא שלחה ידיה אל עבר הזרגים האופפים אותה מכל עבר, חפנה ומיששה כמי שבודקת מלפפונים אצל הירקן. שלושתם היו זקורים כראוי והיא בחרה בזין הקטן שבכולם. קטן אבל קשוי וזקור היטב. כרעה לפניו, שילשלה את המכנסיים למטה כשהיא משחררת את הזין מן השקיק והחלה למצצוץ אותו בתאווה. שני הגברים האחרים לא ביזבזו זמן. האחד נעמד מאחוריה, חפן את שדיה הגדולים הנתונים עדיין (זמנית) בתוך השימלה, ושלף אותם ללא שהות והחל לעסותם בכוח רב. פיטמותיה התקשו והיא התפתלה בתוך כפות הידיים של הגבר שעמד מאחוריה. הגבר לא הסתפק בכך, כרע אף הוא על ברכיו והחל להחדיר את הזין הזקור שלו, היישר אל פי הטבעת שלה. גליה התמוגגה. שנים חלמה על משהו כזה.
ברברה הביטה בנעשה מחוץ לתא. היא היתה המומה. מעולם לא ראתה השתלבות שכזו בתוך כלוב 6. גליה התגלתה כגוש חמאה שנמרח על מחבת לוהטת היא פשוט השתלבה בתוך הכלוב כאילו נולדה לתוכו.
"הי, ג'ינה, החדשה היא פצצה. היא פשוט נולדה לשרת גברים, את חייבת לראות את זה" אמרה בשקט לתוך הטלפון הסלולארי שלה
בעוד גליה מוצצת גבר אחד ומקבלת זין באחוריה ניגש הגבר השלישי והתיישב מולה, תוך שהוא מוריד בעצמו את מכנסיו ומגלה זין עומד עצום ממדים. גליה לא התכוונה לוותר על הזין השלישי והגדול שבכולם והתיישבה עליו בלי שום הכנה.
הגבר שמאחור לא התכוון לוותר על עמדתו והוא פשוט השכיב אותה קדימה כך שכעת היה גבר אחד מתחתיה שהזרג שלו מושחל לתוך הכוס של גליה, גבר אחד גוהר מעליה וכלי זינו דחוף היטב בתוך ישבנה ועוד אחד שנמצץ והוא התיישב על מנת שלא להפריע לה במלאכת הקודש שהתחילה בה.
רוברטו שהתבונן בנעשה מן הכלוב שלו, היה המום מן הנעשה בכלוב 6. הוא רצה את גליה בשביל עצמו אבל הבין שהתיאבון של גליה הוא עצום ופשוט הביט בנעשה כמהופנט.
גליה עלתה וירדה, מצצה וליקקה, שדיה בידי גבר אחד וביציו של הגבר הנמצץ חפונים בכפות ידיה. זה היה מחזה מרהיב. ברברה הביטה בנעשה בתוך כלוב 6 בפליאה. כבר היו לה כמה נשים חדשות שהושלכו לכלוב חסר המעצורים הזה, יש שבכו, אחרות קיבלו את הדין בהכנעה, אבל אישה שלקחה את שלושת הגברים של כלוב 6 לסיבוב של תענוג, היא עוד לא ראתה.
ברברה ניגשה אל רוברטו שהביט בנעשה בתדהמה. "מה אתה אומר על גליה?" שאלה
"היא אלילה, היא מנהלת את שלושת הגברים האלו כאילו היתה הגננת שלהם" ענה
"אתה יודע שהיא רוצה לקנות אותך"
"לא, לא ידעתי"
"כן, היא הציעה מחיר וג'ינה שוקלת את ההצעה אבל היא תיצטרך להמשיך ולתת שירותי מין לג'ינה. אתה תהפוך להיות עבד של שיפחת המין של ג'ינה"
"לא נראה לי" ענה רוברטו
ברברה צחקה, היא כבר שמעה תשובות כאלו.
שקט נשתרר ברחבת הכלובים, ג'ינה נכנסה אל הרחבה שבין הכלובים.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן