בן של זונה – פרק שביעי

זהו פרק 7 בספור "בן של זונה" ומומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים תחילה.

 

משי ישבה מולי על המיטה במין ישיבת בודהה כזאת כשרגליה משולבות וכל אברי צניעותה חשופים בפני. "לא אמא, אני בסדר" היא דיברה בפלאפון עם אמא שלה, "לא, אני לא רוצה שתבואי לקחת אותי" היא המשיכה, שמעתי רק אותה ועדיין על פי התשובות המפורטות שלה, לא רק כן ולא, יכולתי להבין מה אמא שאלה שואלת, "כן אמא, עשינו את זה"… "כן אמא, הוא זיין אותי, אפילו פעמיים" היא חייכה במין אושר כזה, "כן אמא, גמרתי, שלוש פעמים"… "לא אמא, שלוש פעמים בכל זיון" והיה הרבה גאווה בקולה, "כן אמא," היא הסמיקה, "הוא גם העניש אותי" והייתי המום מהפרטים שהיא מספרת אבל מצד שני זה חירמן אותי, אין לי ספק שגם אתכם זה היה מחרמן לראות אותה ככה ולשמוע איך היא מספרת לאמא שלה שזיינתם אותה, "כן, קצת כאב, אבל כאב מהנה כזה, מחרמן"… "לא! לא כמו הנהגת משאית, שונה, הוא השכיב אותי על הברכיים שלו והפליק לי וגם בדק לי שמן" ושוב היא הסמיקה ואצלי הזקפה צמחה עוד יותר"… "לא אמא, אני לא רוצה לחזור אליה, את ותמר צדקתם"… "טוב אמא, אני מוכרחה לסיים, עומד לו" וכמעט התפלצתי לשמוע את זה, "לא אמא, רק צלצלתי להגיד לך שאני נשארת לישון אצלו"… "לא, זה הוא שאמר לי לצלצל, שלא תדאגי"… "ביי אמא, ביי, גם אני אוהבת אותך".

 

עמד לי וידעתי בדיוק מה אני רוצה לעשות לה עכשיו. "לכי למטבח, עירומה! ותעשי לנו קפה" ציוויתי וראיתי אכזבה בעיניה, כנראה שלמראה הזקפה שלי היא חשבה שאני אקפוץ עליה ואזיין אותה שוב, "אין עוגה אבל יש עוגיות פתי-בר".

עוד מבט מתחנן שלה זכה לפני פוקר ממני והיא קמה והלכה. חיכיתי שניה והלכתי אחריה. להפתעתי היא ידעה לתפעל את מכונת הנספרסו המשוכללת אבל לא זאת הסיבה שבאתי אחריה, נצמדתי אליה מאחור, חפנתי את שדיה ושפשפתי את זקפתי בחריץ ישבנה, "צעד גדול לאחור" לחשתי לה באוזן, "פישוק רחב!" לחשתי אחרי שזזנו יחד לאחור, "תתכופפי ותשעני על השיש!" וברגע שהיא התכופפה השחלתי אותה.

לשניה היא הייתה המומה, "וואו" היא התנשפה בהפתעה, "כן" היא גנחה בקול כשהתחלתי לפמפם אותה, עדיין חופן את שדיה ולש אותם, "כן, תודה" וההפתעה הפכה לשמחה, "כל כך רציתי שתזיין אותי שוב" והרגשתי איך הפטמות שלה הופכות יותר ויותר נוקשות, "כן, תזיין אותי, כן, ככה, אני מתה על הזיין שלך" היא הכריזה בקול, "כן, הנה, זה בא לי, עכשיו, כן, זה בא לי" והרגשתי איך היא גומרת, "עוד, גמרתי, עוד, בבקשה, עוד".

המשכתי במרץ והתנוחה הזאת לא מאכזבת. אחרי עוד שתי גמירות מהירות שלה, מהירות אבל חזקות, ידעתי שהפעם אני חייב לתת לה גם את הרביעית, עשיתי כל מה שאני יודע כדי לעכב בעירה, לא לגמור לפני שהיא גומרת והצלחתי! הצלחתי בגדול כי הפעם לא רק שנתתי לה את האורגזמה הרביעית גם גמרנו ביחד, ברגע שהיא צעקה שהיא גומרת נצמדתי אליה חזק והשפרצתי, רוקנתי את כל המטען שצברתי עמוק בכוס החם והמחבק שלה.

י זאת הנהגת משאית?" שאלתי כשישבנו במיטה ושתינו את הקפה שהיא הכינה.

"ככה אמא קראה לבת זוג שלי, הבת זוג לשעבר" והיא הדגישה במיוחד את ה-לשעבר, "אמא לא אהבה אותה".

"מעניין למה?" צחקתי, "ואת אהבת אותה?",

"אהבתי, כן, אבל עכשיו כבר לא!".

"אנחנו צריכים לישון, בבוקר יש לי אימון כושר במכון עם המאמנת האישית שלי" הודעתי לה אחרי שגמרנו לשתות את הקפה, "בואי, נצחצח שיניים"

הייתה לי מברשת חדשה שעוד לא צחצחתי בה, ככה זה שקונים חבילה של ארבע במבצע, ונתתי לה. עמדנו זה ליד זה וצחצחנו ודרך המראה ראיתי איך השדיים הזקופים שלה רוקדים לקצב הציחצוח שלה אבל הגבר-גבר שלי הלך כבר לישון.

"תסתובבי, אני אחבק אותך" נצמדתי אליה כפיות כשנכנסנו למיטה, חיבקתי אותה וחפנתי את שדה, "לילה טוב" נישקתי אותה על העורף.

"לילה טוב" היא לחשה, "אני יכולה להגיד לך משהו?",

"כן",

"אתה הדבר הכי טוב שקרה לי",

"תודה",

"איך אתה אוהב שיעירו אותך?",

"עם מציצה" צחקתי, לא באמת התכוונתי, ורגע אחרי כבר ישנתי.

ברגע הראשון חשבתי שאני חולם שמוצצים לי, עוד אחד מהחלומות שטופי הזימה שהתרוצצו במוחי מפעם לפעם, אבל אז הבנתי שאני מרגיש רטיבות וחום סביב הזיין שלי ונבהלתי קצת, נכון אני לא ילד קטן אבל אולי בטעות עשיתי פיפי?

הרמתי את הראש, פתחתי עיניים וראיתי את הראש שמעל המפשעה שלי, ראש בלונדיני שמוצץ לי, ולקח לי עוד רגע להזכר במשי שישנה איתי, במה שאמרתי לה ולגלות  שאני אולי צחקתי אבל היא לקחה את זה בשיא הרצינות ועכשיו היא מוצצת לי ולא שאני מתנגד, אין על להתעורר עם מציצה.

משי חייכה לעברי כשראתה שפתחתי עיניים ובלי להוציא את הזיין מהפה שלה מלמלה "בוקר טוב",

"בוקר טוב" עניתי והשתרעתי על הגב, "את לא מוכרחה, סתם צחקתי",

"אבל אני רוצה, אתה מרשה לי?" והיה משהו נעלב בקולה,

"בכבוד" עניתי, מתרווח ומפשק רגליים, "מרשה",

"ואתה מרשה לי גם לבלוע?" היא הפתיעה אותי,

"את רוצה?",

"כן" וזה היה כן שמח, "מאד",

"אז אני מרשה" עניתי "ואת לא צריכה לבקש רשות",

"אני צריכה!" היא הוציאה לרגע את הזיין מהפה, "תמר אמרה שאני חייבת לבקש ממך רשות" והיא חזרה למצוץ.

לא עניתי, מה הטעם להתווכח עכשיו? שכבתי על הגב, מתחתי ידיים לצדדים והתמכרתי לתענוג. משי מצצה בתאווה, מציצה קולנית ושואבת, שכבתי, התמכרתי, אבל לא להרבה זמן, הרגשתי שזה בא לי, "אני גומר!" הזהרתי אותה והיא לא ברחה, להפך, היא מצצה אפילו חזק יותר, "אני משפריץ!" נתתי לה צ'אנס אחרון והיא המשיכה אז השפרצתי!

מלאתי למשי את הפה והגרון באותו נוזל סמיך וחמים שלי והיא בלעה, בלעה עד הטיפה האחרונה! בלעה וחייכה אלי, "יאמי" היא נהמה והיה לה פרצוף של חתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה כשהיא ליקקה בהפגנתיות את השפתיים.

"אתה אוהב שאני מוצצת לך?" משי שאלה אותי באותו קול תמים שלה,

"כן" עניתי טלגראפית,

"אני אוהבת למצוץ לך" היא המשיכה בשמחה, "תרשה לי עוד?",

"אני צריך ללכת לאימון" הודעתי לה וקמתי מהמיטה, מתעלם מהשאלה וניגשתי לצחצח שיניים.

"להכין לך קפה?",

"כן, אספרסו חזק, ריסטרטו, בלי סוכר ועוגית לוטוס, הם בארון מעל לקומקום".

"אתה מרשה לי להשאר?" היא שאלה אותי בקול מתחנן כששתיתי את האספרסו שהכינה,

"את רוצה להשאר?",

"כן, מאד",

"בתנאי!" וראיתי אותו נדרכת, "שאת כל הזמן עירומה",

משי חייכה, נרגעת, "כן, בטח, תודה" והיא רצה והביאה את הקולר, "בבקשה תענוד לי",

"בשביל מה?",

"שאני אזכור" היא חייכה חיוך ממזרי, "שאני אזכור מה ציווית",

"אסור לך להוריד אותו עד שאני ארשה לך!" הודעתי לה תוך שאני עונד לה את הקולר, "וכשאני אחזור נצא לאכול בחוץ".

 

מאמנת הכושר שלי לא עשתה לי הנחות, זה לא שסיפרתי לה מה עשיתי בלילה אבל לדעתי היא הרגישה כי היא לא הפסיקה לגעור בי. התחלנו בתרגילי חימום, עברנו להרמת משקלות, המשכנו בתרגילים לבטן, בעיטות ואגרופים לשק האגרוף ולקינוח 10 קילומטר ריצה על המסלול בתוכנית שכללה מהירות וזויות משתנות.

עשיתי מקלחת מהירה, נכנסתי ל-10 דקות לסאונה הרטובה, התגלחתי, אין כמו להתגלח אחרי סאונה, ושוב מקלחת, הפעם יסודית יותר, עמדתי תחת המים החמים אבל המחשבות שלי היו על משי העירומה ופתאום הרגשתי שעומד לי, מזל שהמקלחון לא שקוף.

נכנסתי בשקט, רציתי לראות אם באמת היא מסתובבת עירומה. מהסלון שמעתי אותה שרה בקול, התגנבתי בשקט וראיתי אותה רוקדת עירומה כשאוזניות באוזניה, שומעת שיר מהאיפון שלה ושרה יחד איתו ומה שעמד לי נעמד עוד יותר. היא הייתה עם הגב אלי ולא הבחינה בי אז התפשטתי בשקט כשהמחשבות איך אני הולך לזיין אותה מתרוצצות במוחי ומזקיפות עוד יותר את הזקיף המתוח, רציתי לזיין אבל גם רציתי את המשחק המקדים, להפליק לה, אז מצאתי את התרוץ הכי הזוי, "מישהו הרשה לך לרקוד?" הפתעתי אותה.

היא נבהלה, ראיתי עליה, "אימא'לה" מפוחד נפלט לה, "לא" היא מלמלה מסמיקה, "לא חשבתי שאני צריכה ל"

"מי האדון?" קטעתי אותה בתקיפות,

"אתה" היא השפילה עיניים,

"וצריך לבקש רשות מהאדון?",

"כן" היא ענתה מבויישת ופתאום התחילה לחייך, "אז אתה תעניש אותי?" היא שאלה באותו קול תמים ומתפנק,

"כן" התיישבתי על הכסא וסימנתי לה על הברכיים שלי, לא הייתי צריך להסביר לה, משי ניגשה ונשכבה על ירכי, "אני מצטערת" היא לחשה וסידרה את עצמה, מפשקת מעט את הרגליים.

אחרי הפליק הראשון בדקתי לה שמן, משי הייתה משומנת היטב, מוכנה לזיון, אבל הפלקתי לה עוד פעם אחת, על פלח ישבנה השני, שלא יקנאJ, לפני שהזמנתי אותה לשבת לי, להשתפד על הזיין הגדול והמתוח שחיכה לה.

משי ישבה עם הפנים אלי, כיוונה בידה את הזיין אל החריץ הרטוב והתיישבה, מחייכת באושר, "כןןן" וזה היה כן ארוך ומלא הנאה, "כל הבוקר חיכיתי לרגע הזה" היא גנחה בתשוקה, משתפשפת ומסדרת את הזיין בתוכה שיגע בדיוק במקומות הנכונים, "כן, כל כך התגעגעתי" היא הושיטה לי את שפתיה ונישקתי אותה, נשיקה צרפתית תאוותנית ורטובה כשהלשון שלי משתוללת בפיה.

משי התחילה לדהור, לאט, לא להפריע לנשיקה שלנו. אחרי הנשיקה הארוכה על השפתיים עברתי לציצי שלה, קודם נישקתי ואחר כך מצצתי, תופפתי בעדינות עם השיניים על הפיטמה הנוקשה והרגשתי איך בתגובה שרירי נרתיקה מתכווצים סביב הזיין שלי. טיפלתי בציצי אחד ועברתי לטפל בשני ובכל הזמן הזה משי עולה ויורדת על הזיין הנעוץ בתוכה אבל מה שבא לי באמת זה לשכב עליה ולזיין אותה, לא שהיא תנרתק אותי כמו שתמר קוראת למצב הזה, אז חפנתי בידי את פלחי ישבנה, "תחבקי אותי" לחשתי וככה, כשהיא נצמדת אלי, נעמדתי כשאני תומך בישבנה והיא מחבקת אותי חזק בידיה ורגליה, תלויה והזיין שלי נעוץ בתוכה,  והתחלתי ללכת לעבר חדר השינה.

המרחק מהסלון לחדר השינה לא רב ועדיין, עוד לפני שהגענו לדלת חדר השינה, היא גמרה בפעם הראשונה. "אימא'לה" היא גנחה בקול והרגשתי איך הנרתיק שלה מחבק חזק את הזיין שלי, "גמרתי" לחשה לי בבישנות ונישקה אותי על השפתיים.

בלי לצאת ממנה השכבתי אותה בזהירות במיטה ואני עליה, שוכב עליה, בין רגליה המורמות ומפושקות, וזיינתי אותה בתאווה, זיון חזק, גברי, תנועות ארוכות וחזקות שהרעידו את גופה וסחטו ממנה גניחות הנאה קולניות, הרגשתי את השפשוף הנעים של שפתי הכוס שלה סביב הזיין שלי, הייתי מחורמן ברמות ולא יכולתי להתאפק יותר וגמרתי! גמרתי לפניה, השארתי אותה ותאוותה בידה.

משי שתקה אבל המבט על פניה דיבר במקומה ונזכרתי בתנוחה שלימדה אותי נטע, קצינת השלישות הנימפומנית שתמיד רצתה עוד. "בואי" נשכבתי על הבטן, "תשכבי עלי" הזמנתי אותה והיא נשכבה ולא זזה, "עכשיו תשתפשפי לי בתחת" הדרכתי אותה כשאני מגביה מעט את ישבני והיא התחילה להשתפשף, לחכך את ערוותה הרטובה בפלחי ישבני הנוקשים וגניחות ההנאה שלה לא אחרו לבוא, גונחת בקול, צועקת, גומרת, שואלת אם אני מרשה לה עוד וממשיכה לגמירה הבאה עד שנפלה עלי מתנשפת, שוכבת ומוחצת את שדיה אל גבי והרגשתי איך הלב שלה פועם במהירות, "תודה" היא התנשפה, "תודה שהרשת לי" המשיכה, "אני אוהבת אותך" היא נישקה אותי בעורף, "אם עוד לא אמרי לך אתה הדבר הכי טוב שקרה לי".

רק אחרי שהתרחצנו ואמרתי לה להתלבש הבחנתי בתיק שממנו היא הוציאה בגדים נקיים. "מאיפה התיק?" התפלאתי,

"אמא הביאה לי" היא הסמיקה,

"אמא שלך הייתה פה?",

"כן" היא השפילה עיניים, "אמרת שנצא לאכול והייתי צריכה מה ללבוש וחוץ מזה אין לי תחתונים, הם אצל תמר",

"ופתחת לה את הדלת עירומה?" לא התאפקתי,

"כן" היא ענתה באותו קול תמים,

"ומה אמא אמרה?" שאלתי בציניות,

"אהה, שאני בטח מאוהבת" היא עצרה לשניה, מביטה בי לראות איך אגיב והמשיכה, "ושהיא שמחה שאני מאושרת ו…" היא השתתקה.

"ומה?" לא ויתרתי לה.

"ושהיא מקנא בי" היא הסמיקה, הפעם אפילו יותר, "אתה כועס?"

"לא" חייכתי אליה, חיוך מרגיע, "תתלבשי" ראיתי את ההקלה על פניה, "אבל!" וההקלה הפכה שוב למתח, "תבחרי, או תחתונים או חזיה, לא שניהם!"

עם החצאית הקצרה שלבשה והחזה הזקוף שלה לא פלא שמשי בחרה בתחתונים, מצד שני תנועות החזה והפטמות שבלטו מבעד לחולצה לא השאירו ספק שהיא בלי חזיה ואני נשברתי ואמרתי לה ללבוש גם חזיה וזה הוכיח את עצמו כי איך שפתחתי את הדלת גם גליה פתחה.

 

אולי היא רצתה לדבר איתי? אולי לקבוע לערב? כי ראיתי מבט מופתע על פניה, שניה של מבוכה שהתחלפה בסקירה מהירה של משי, מבט בוחן מכף רגל ועד ראש, והודיתי לאל שהתעקשתי שמשי תלבש את החזיה, גליה חייכה לעברנו, אמרה שלום מנומס, עוד חיוך, כאילו נבוך, "אופס, שכחתי משהו" מלמלה לעצמה כשהיא נכנסת חזרה לדירה שלה ואני נשמתי לרווחה.

אם זה לא הספיק ביציאה מהבנין פגשתי את דורית, הסטודנטית היזיזה מהקומה מעלי, שוב חיוך ושלום מנומס עם סקירה שלה את משי וגם הפגישה הזאת עברה בשלום.

 

הלכנו לנמל לאורך שפת הירקון, הייתה שמש חמימה ופתאום מצאתי את עצמי אוחז ביד של משי, אף פעם לא הלכתי עם מישהי ככה.

מבין כל המסעדות בנמל משי העדיפה את מקס-ברנר, פתחנו עם קווה והזמנו את ארוחת הבוקר המפנקת שלהם, הרבה שוקולד, גם בשוקולה ששתינו במקום הקפה המסורתי וגם בקרפ-קראמבל-מסקרפונה שקינחנו איתו.

זה שמשי הולכת להשאר אצלי גם הלילה היה ברור לי גם בלי שנדבר על זה במפורש, היא לא ביקשה, אני לא הצעתי, אבל כשהלכנו לשוק הנמל להצטייד במוצרים לשבת והיא אמרה לי מה היא אוהבת זאת הפכה לעובדה.

קנינו הרבה ירקות ופירות, אורגני כי זה מה שהיא העדיפה, קנינו לחמים טובים, קנינו במעדניה נקניקים, גבינות וזיתים, בחנות היין קנינו שני בקבוקים של יין טוב "הורקנוס 2010" מיקב האור-הגנוז שהמוכר המליץ, גלידה קנינו בדרך חזרה, ברחוב ירמיהו, וככה, עמוסים בחבילות נכנסנו הביתה, "תתפשטי!" הודעתי לה כשסגרתי את הדלת ומיהרתי למטבח להכניס את הגלידה למקפיא.

 

למה אמרתי לה תתפשטי אני לא בדיוק יודע, זה לא שעמדה לי זיקפת אדירים שהייתי חייב לפרוק, זה גם לא שרציתי לשלוט בה וּבטח וַבטח שלא להשפיל, אבל כשחזרתי ומצאתי אותה עירומה, טוב לא בדיוק עירומה על הצוואר היה לה את הקולר שאיתו היא הסתובבה בגאווה כשהיינו בנמל, הגבר-גבר שלי התרומם באחת ואיים לקרוע לי את הג'ינס הצמוד ובא לי עליה אז התפשטתי גם אני במהירות, ככה מולה כשהיא מסתכלת, ניגשתי אליה, נישקתי אותה, "זה מיותר, אני רוצה אותך עירומה" לחשתי והורדתי לה את הקולר, "בא לי עליך" הרמתי אותה בידי ולקחתי אותה למיטה.

שכבתי עליה, בתוכה, ועשינו אהבה. לא עוד זיון חזק ומהיר לפריקת לחצים אלא זיון חזק ואיטי שבשיאו, אחרי שתי גמירות מפנקות שהענקתי לה, נישקתי אותה, נשיקה צרפתית לוהטת על השפתיים, ולחשתי לה באוזן "משי, אני חושב שאני אוהב אותך" שזה הרבה יותר ממה שלחשתי למישהי אי פעם, לא לידידות שזיינתי בצבא, לא לדורית היזיזה או לגליה והבת שלה, בטח שלא לאותן נשים בשלות שאספתי בבר ואפילו לא לתמר שאותה אני מעריץ.

"אני לא חושבת" היא לחשה לי חזרה אחרי עוד נשיקה ארוכה שהשאירה אותה בלי נשימה, "אני בטוחה שאני אוהבת אותך" היא לחשה וכאילו באורח פלא שנינו גמרנו.

אני לא יודע אם לשפנים יש סוף שבוע, אבל באותו סוף שבוע הזדיינו כמו שפנים, לא יצאנו מהמיטה חוץ מלאכול ולשרותים ובתשע וחצי בערב להתכרבל בסלון מול הטלויזיה עם בירות ופופ-קורן ולצפות ב-"שי בשדור" התוכנית האהובה עלי שהפעם, כשמשי מעורסלת בזרועותי, נראתה לי אפילו מוצלחת יותר.

בשבת אחרי הצהרים משי אמרה לי במבוכה שהיא הבטיחה לאמא שלה ללכת איתה לאופרה וכבר יש להן כרטיסים אבל אם אני רוצה היא תוותר. "הבטחות צריך לקיים" עניתי לה בקול החלטי ונישקתי אותה, "בואי" ופתאום שוב עמד לי ושוב עשינו את זה, זיון של אהבה.

לפני שהיא יצאה היא שאלה באותו קול תמים שלה אם מחר היא יכולה שוב לבוא. "כשאני חוזר מהעבודה, בערך בשבע וחצי, ובתנאי" חייכתי אליה וראיתי איך היא נדרכת, "את באה עם הקולר ורק שתדעי, יש עוד מקום שלא ביקרתי בו!" וטפחתי לה על הישבן כדי שיהיה ברור לאיזה מקום אני מתכוון.

משי חייכה, התרוממה על קצות האצבעות ונישקה אותי על השפתיים, "אני אבוא אהובי" היא שוב נישקה, "אתה מרשה לי לקרוא לךָ אהובי?" שאלה באותה תמימות ילדותית שלה.

"אני מרשה" חייכתי חזרה והפעם אני זה שנישקתי, "ורק שתדעי אני כבר מתגעגע" וליוויתי אותה אל המונית שהזמנתי לה.

את שארית היום ניסיתי להעביר בעבודה שהבאתי אבל לא כל כך הצליח לי כי המחשבות שלי היו יותר על משי, מה שהתחיל כעוד מישהי שאני אוסף בבר, מזיין אותה, קצת גם מתעלל ומעניש, או שולט בהן כמו שהן מעדיפות לקרוא לזה, ורגע אחרי כבר שוכח ממנה, הפך פתאום לסיפור  אהבה.

לא התאפקתי וצלצלתי לתמר לספר לה, תמר לא ענתה אבל אחרי רגע הגיע מסרון ממנה "דחוף?".

"לא, יכול לחכות" עניתי חזרה במסרון משלי ונזכרתי שממילא מחר מתואם לי תור אצלה בקליניקה, השיחה החודשית שלנו, "נדבר מחר, בפגישה שקבענו".

 

שכבתי על מיטת הטיפולים של תמר שישבה מולי על הכורסה הגדולה שלה, מניחה רגל על רגל והחצאית התרוממה לה קצת, חושפת את התחתונים שהיא לובשת, לא חוטיני דקיק, אפילו לא ביקיני, תחתוני נשים שמסתירים היטב את אברי צניעותה.

סיפרתי לה על כל מה שהיה לנו, לא רק בגלל החסיון הרפואי בין מטופל למטפל אלא בעיקר כי עם תמר אני מדבר על הכל. תמר ישבה בשקט ושמעה, מידי פעם רושמת לה הערה בדפדפת הצהובה שהחזיקה.

"אמרתי לך שיום אחד תפגוש את האחת" היא ציחקקה והניחה את הדפדפת בצד, "אני שמחה שנתת לזה צ'אנס" היא חייכה אלי, "כפסיכולוגית של שניכם אין לי ספק שאתם מתאימים, תבטיח לי שתמשיך לתת לזה צ'אנס".

"מבטיח",

"יופי" היא נעמדה, "בגלל שנתת לזה צ'אנס, ולמרות שההבטחה שלי הייתה שאם תתן לזה צ'אנס וזה לא יצליח" ותמר הדגישה במיוחד את הלא, "אני חושבת שמגיע לך הפרס" היא ציחקקה ובתנועה מהירה הורידה את התחתונים שלה וזרקם אותם אלי, "תהנה מהנוף" היא התישבה חזרה בפישוק רגליים ומשכה למעלה את החצאית שאוכל להציץ לה, "צלם" היא צחקה, "כי זאת כנראה הפעם אחרונה שאתה רואה את הנוף הזה" והיא פישקה עוד יותר את הרגליים, "בקרוב מאד אני מתחתנת!"

לפני שיצאתי מהחדר היא נתנה לי הזמנה, "זאת חתונה צנועה, מעט מאד מוזמנים" היא התנצלה, "דיר באלאק שלא תבוא!" היא חייכה אלי ורק אחרי שיצאתי ראיתי שעל המעטפה רשום "לאורי ובת זוגו".

 

הבטחתי למשי שאפגוש אותה בשבע וחצי אצלי בבית אז יצאתי קצת יותר מוקדם מהרגיל, במיוחד כשבצהרים יצאתי לפגישה עם תמר. הגעתי הביתה חמש דקות לפני הזמן ומצאתי את משי יושבת על המדרגות ומחכה לי ולא יכולתי שלא לראות את הקולר הענוד על צווארה. "אמרנו שבע וחצי, לא?" רציתי לוודא.

"כן"

"את מחכה הרבה?" שאלתי בזמן שפתחתי את הדלת.

"אהה, לא" היא הסמיקה.

לא חקרתי, למה להביך אותה? "להתפשט?" משי שאלה באותו קול תמים שלה כשנכנסנו הביתה.

"אכלת? את רעבה?" התעלמתי מהשאלה שלה, אני הייתי רעב.

"אהה, לא, לא אכלתי, וכן, אני קצת רעבה",

"רוצה לצאת או להזמין משהו?",

"להזמין",

"פיצה או סיני?",

"פיצה",

"אז תתפשטי" חייכתי לעברה, הוצאתי את הפלאפון שלי וצלצלתי לפיצריה האהובה עלי, הזמנתי פיצה אחת עם אקסטרה מוצרלה ופיצה אחת עם זיתים ושני קרם בוואריה.

 

משי התפשטה ועמדה כשרק הקולר כרוך סביב צווארה והביטה בי במבט מצפה. גם אני התפשטתי, נשארתי עירום כמוה רק בלי הקולר.

 

ישבנו עירומים על הספה בסלון, הרגליים על השולחן, אכלנו פיצה ושתינו בירה. בזמן האחרון הפכתי לחובב בירה ממבשלות בוטיק ישראליות והמקרר שלי מלא בהם והפעם שתינו 'טריפל בלגית' של מבשלת 'שריגים', בירה מנזרים בלגית עם 9.2% אלכוהול שעזרה עוד יותר לשיפור המצב רוח שלנו.

הבטתי במשי אוכלת. יש לה גֶנים טובים, את זה כבר גיליתי, היא אוהבת לאכול, לא סופרת קלוריות, שותה כמוני בירה ועדיין מצליחה לשמור על בטן שטוחה, בלי אף טיפת שומן מיותרת, ומסת גוף של 20, מקסימום 21.

היינו עליזים, לא פלא עם פיצה טובה, בירה משובחת ואשה יפה עירומה הצמודה לצידך. "היום אני הולך לפתוח לך ת'תחת" הודעתי לה ולגמתי עוד לגימה מהבקבוק שבידי.

"אני יודעת" היא חייכה ושלפה מהתיק שלידה בקבוק ג'ל סיכה, "אמא נתנה לי, תסכים לשים לי? כי אמא אמרה שזה יכאב הרבה פחות",

"אמא? סיפרת לאמא שלך שאני הולך לדפוק אותך בתחת?",

"כן" וזה היה כן תמים כל כך, "לפני שהלכתי סיפרתי לה מה הבטחת לעשות לי והיא נתנה לי את הבקבוק שלה ואמרה שהיא תקנה לעצמה חדש".

הסתכלתי בבקבוק, היה ברור שכבר השתמשו בו, "שמת לב שהוא לא מלא? שהשתמשו בו?" לא התאפקתי ועקצתי.

משי הסמיקה, היה ברור שהיא מבינה למה אני מכוון וזה לא נעים לשמוע, אפילו ברמז, שאמא שלך אוכלת בתחת. "אתה כועס?" היא שאלה בקול מתחנחן, משנה נושא,

"על מה?",

"שסיפרתי לה כי גם לתמר סיפרתי",

"סיפרת מה?",

"הייתי אצלה היום בטיפול וסיפרתי לה שאתה הולך לעשות לי את זה בתחת, אתה כועס? אתה תעניש אותי?" והיה בקולה מין בקשה,

הבנתי את הרמז. "אני כועס" שיחקתי את המשחק שלה וסימנתי לה על ירכי.

ראיתי את החיוך על פניה כשהיא נשכבה על ירכי. "סליחה אדוני, לא חשבתי שאסור לספר, סליחה, באמת מגיע לי עונש" והיא פישקה את רגליה כאילו מזמינה שאבדוק לה גם שמן.

ליטפתי לה את התחת, הרגשתי את הרעד העובר בגופה כשהחלקתי עם האצבע לאורך חריץ ישבנה ונגעתי בין שפתי הכוס שלה, "מה תמר אמרה לך?" שאלתי ודחפתי לה אצבע לכוס הרטוב והחם,

"היא הסבירה לי למה גברים אוהבים את זה, אתה יודע," ומטון הדיבור ידעתי שהיא מסמיקה, "להכנס בדלת האחורית שלנו",

"למה?" הסתקרנתי, לי היא אף פעם תמר לא הסבירה את זה למרות שביקרתי לה שם די הרבה פעמים.

משי שתקה, ידעתי בדיוק מה היא רוצה ונתתי לה את זה, "כשאני" הודעתי בקול מרוגז והפלקתי בחוזקה על פלח ישבנה, "שואל" המשכתי במהירות והפלקתי חזק על פלח ישבנה השני, "את" הפלקתי שוב לראשון, "עונה" לא קיפחתי את השני ושוב דחפתי לה אצבע.

היא הייתה הרבה יותר רטובה, גם יותר חמה שם בפנים. "סליחה" היא מילמלה, אתה צודק, זה מגיע לי, כשאתה שואל אני חייבת לענות לך",

"ומהר!" הוספתי עוד שני פליקים מצלצלים,

"ומהר" היא ענתה אחרי, "ואת האמת, רק את האמת" הוסיפה גם משלה,

"אז למה?" האצתי בה,

"אני מתביישת" היא התפנקה,

שני פליקים נוספים גרמו לה לדבר, "כי החור קטן וגברים אוהבים שזה הדוק להם על הזיין",

"וזהו?" הפלקתי לה, לא כול כך כואב כמו מצלצל כשהיא עצרה לרגע,

"לא, גם כי זה טאבו וזה מעורר אותם, אתה יודע, פירות גנובים ימתקו" היא ציחקקה,

"וזהו?" הפלקתי לה שוב כשהיא שוב נעצרה.

"אווא'לה" היא יללה בקול מתפנק והיה ברור שההפלקות האלה שלי עושות לה משהו אז בדקתי לה שוב שמן והיא הייתה רטובה וחמה עוד יותר, מוכנה. "כן" היא גנחה בתשוקה ושפשפה את ערוותה בירך שלי, "זאת אומרת לא," היא תיקנה אם חשבתי שהכן זה התשובה לשאלה שלי, "תמר אמרה שזה סימן שאנחנו כנועות ומוכיח בעלות עלינו ו…" היא עצר לשניה, כאילו מהססת, אבל לפני שהספקתי להפליק לה משי השלימה, "היא גם אמרה שזה מנפח לכם את האגו!".

 

אין ספק שתמר צדקה, אכן זה נעים כל כך כשפי הטבעת נמתח סביב הזיין וזה מנפח את האגו כששוכבים או מתכופפים לפניך בהכנעה ופותחים בפניך את התחת. "ואת אוהבת להיות כנועה ושאני אוכיח את בעלותי עליך?" שאלתי,

"כן" היא גנחה בתשוקה, כן שמח כזה,

"ואיך את רוצה שאני אכנס בדלת האחורית שלך?" שאלתי, "שוכבת על הבטן? אולי עומדת על ארבע? או אולי מתכופפת על השולחן?",

"איך שאתה רוצה" היא הדגישה את ה-אתה ואת ה-רוצה, "איך שבא לך, אני לרשותך ואתה המחליט".

לקחתי אותה למיטה בחדר השינה, "אני רוצה שתעשי את זה כי את רוצה, לא כי אני מכריח אותך" הורדתי לה את הקולר. הנחתי כרית גדול והשכבתי אותה כשהכרית מתחת לחלציה וישבנה מוגבה. "תפשקי רגלים!" לקחתי את בקבוק ג'ל הסיכה. משי פשקה חזק את רגליה. "עכשיו תפתחי חזק את התחת". היא שלחה ידים לאחור, פישקה את פלחי ישבנה וחשפה לראווה את פי הטבעת שלה. שפכתי כמות נדיבה של ג'ל לחור הקטן ורעד עבר בגופה, "מפחדת?".

"לא, זה קר" היא ציחקקה אבל שמעתי בקולה שהיא חוששת.

נעמדתי על ברכי בין רגליה, הוספתי עוד מעט מהג'ל והתחלתי לעסות בעדינות את הפתח המכווץ, "תודה" משי לחשה לי בקול מגורה. גחנתי מעליה, נשען על יד אחת כדי לא למעוך אותה תחתיי ובשניה כיוונתי את הזיין המתוח לפתח הקטן והמשומן, "תתכונני" לחשתי ונישקתי אותה בעורף, מנסה להרגיע, "את בטוחה שאת רוצה?" לחשתי, נותן לה צ'אנס אחרון,

"כן" היא גנחה בקול, "בוא תפתח אותי שם" היא הכריזה בהתלהבות ופישקה עוד יותר את פלחי ישבנה.

לחצתי מעט את הזיין לפתח המכווץ שלה. אף פעם זה לא ממש עניין אותי כשהייתי דופק מישהי מאחור, כשהיא שכבה תחתי או התכופפה לכבודי והייתי חודר ומזיין לה ת'תחת. תמר צדקה, באמת הרגשתי שאני שולט בהן, עושה בהן כרצוני והשליטה הזאת שלי בהן באמת ניפחה לי את האגו ולא היה אכפת לי אם זה כואב להן אבל הפעם זה היה שונה, לא רציתי להכאיב לה, חשבתי אפילו לוותר אבל בגלל ההתלהבות הזאת שלה לעשות את זה לאכזב אותה אז לחצתי ובדחיפה אחת חזקה נעצתי את כל הזיין עמוק לתחת שלה.

הרגשתי איך משי נמתחת כשפי-הטבעת נמתח לשיאו והזיין שלי ננעץ כולו בתוכה. שמעתי אותה חורקת שיניים, מתנשפת. "כואב?" לחשתי לה באוזן, "לצאת?".

"כואב אבל לא!!" היא הזדעקה, "אל תצא!" היא התנשפה במהירות, "קצת כואב כי זאת הפעם הראשונה, כי פתחת אותי" היא ניסתה לצחקק אבל לא עם הרבה הצלחה, "אבל אל תצא, תכף זה יעבור".

שכבתי עליה ולא זזתי, גם לא אמרתי לה שתמיד זה כואב, אולי קצת פחות אבל כואב, לא שאני יודע את זה מניסיון אבל ככה תמיד הנשים אמרו לי. משי התנשפה במהירות אז נישקתי אותה על העורף, "את לא מוכרחה" לחשתי לה, "אם את רוצה אז נפסיק",

"אני רוצה!" והיא הייתה החלטית כזאת, "כן, אני רוצה להרגיש אותך שם" היא לחשה ובלי לראות ידעתי שהיא סוף סוף מחייכת, "אני רוצה להרגיש אותך גם שם" והיא הדגישה במיוחד את ה-גם, "אני רוצה להרגיש אותך בכול חור שלי" היא הפסיקה לשניה ומייד המשיכה, "אני אוהבת אותך, אני אוהבת את מה שאתה עושה לי, אני אוהבת שאתה מעניש אותי ואני אוהבת כשאתה מנשק אותי, אני אוהבת שאתה מזיין אותי, לא חשוב איפה, איפה שבא לך, תבטיח שלא תפסיק, בבקשה, תבטיח"

"גם אני אוהב אותך" לחשתי לה חזרה ונישקתי אותה על העורף והפעם השמטתי את ה-אני חושב שאמרתי לה בפעם הקודמת, "וגם אני אוהב לזיין אותך" המשכתי והתחלתי לפמפם לה ת'תחת, קודם לאט, בתנועות קטנות, ולאט לאט הגברתי את הקצב.

"תבטיח שלא תפסיק להעניש אותי",

"מבטיח",

"ושלא תפסיק לזיין אותי",

"מבטיח",

"אני אוהבת אותך" היא גנחה במין קול משתוקק, "זה נעים לי להרגיש אותך שם מאחור, תמשיך, אפילו שזה קצת כואב זה נעים".

תמר צדקה כשאמרה שאנחנו אוהבים לזיין בתחת כי זה הדוק סביב הזיין שלנו, זה מה שטוב בזיון הזה אבל זאת גם המגבלה כי כשזה הדוק גומרים מהר וזה בדיוק מה שקרה לי, גמרתי, גמרתי לפניה, גמרתי לפני שהיא הספיקה לגמור, מלאתי לה את התחת באותו נוזל סמיך וחמים שלי.

 

מרתְ?" שאלתי אחרי שהתגלגלתי מעליה,

"לא" וזה היה לא בקול מאוכזב קצת,

"אז בואי," נשכבתי על הבטן ודחפתי כרית מתחת לאגן, "בואי תשתפשפי לי בתחת" הזמנתי אותה והיא עלתה ונשכבה עלי, "תודה" היא לחשה והתחילה להשתפשף, לחכך את ערוותה הרטובה בפלחי ישבני הנוקשים, "תודה שאתה מרשה לי" והרגשתי איך הפטמות הנוקשות שלה דוקרות בגבי, "אפשר עוד?" היא שאלה בקול מתפנק אחרי הגמירה הראשונה שלה שהגיעה במהירות, "תודה" היא לחשה בקול מגורה אחרי שהרשתי לה והשתפשפה חזק עוד יותר.

גניחות ההנאה שלה הלכו והתגברו, הרגשתי את עסיס תאוותה נמרח על ישבני, "את יכולה עוד" הודעתי לה אחרי עוד גמירה קולנית שלה, והרגשתי איך הלב שלה פועם במהירות, "הנה" היא התנשפה, "הנה זה" המשיכה, "הנה זה בא!" היא התמתחה כולה ואז נפלה עלי מתנשפת בכבדות, "תודה, אתה הדבר הכי טוב שקרה לי" היא נישקה אותי בעורף, "אני אוהבת אותך".

משי קרנה מאושר. "את רוצה לספר לאמא שלך?" הפתעתי אפילו את עצמי כששאלתי,

"מה?",

"שאת כבר לא בתולה שם, שפתחו לך את התחת",

"איך ידעת?" משי הביטה בי במבט קצת מופתע, "אתה מרשה לי?",

"כן".

משי לקחה את הפלאפון וצלצלה לאמא שלה. "לא! הכל בסדר" שמעתי אותה מנסה להרגיע כשאמא שלה ענתה, "לא רק רציתי לספר לך שעשיתי את זה"… "לא! שאני כבר לא בתולה שם, שאהובי פתח לי ת'תחת"… "קצת, אבל אהבתי את זה"… "כן, אני ארצה עוד"… "לא, אני נשארת לישון פה"… "כן, אני אגיד לו, מבטיחה"… "כן, ביי אמא, ביי, גם אני אוהבת אותך".

לפרק הבא…..

********************************

למען הסר ספק :  עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

תגיות : אריה, בן-של-זונה, משחקי שליטה, שליטה,

 

Loading

10 מחשבות על “בן של זונה – פרק שביעי”

  1. חחח מזה מישהו פה מוחק את התגובות שאנשים רושמים.

    זאת התנהגות אנטי דמוקרטית שחוטאת לזכות האדם לחופש הביטוי – החופש להביע דעתו. הבעת הדעה נעשתה כאן בצורה תרבותית ובונה ומנהלי האתר נוקטים מדיניות גועלית, דיקטטורית שאינה נותנת חופש להבעת הדעה !

    ממש לא יפה ! נא שפרו הופעתכם !

    הגב
    • למגן הצדק וחופש הביטוי

      לא הבנתי את הקשר בין התגובה שלך והסיפור שלי , גם לא איזו תגובה שלך נמחקה.

      אריה

      הגב
    • לאיזה פוסט מחקו תגובות?
      ישנן תגובות המכילות פרטי מידע על אנשים שאני מוחק מאחר ואינני יודע אם אילו אנשים אמיתיים או שמישהו אחר מנסה לטנף.

      הגב
  2. מסכימה עם כל מילה שכתב מני. נהנית לקרוא את סיפוריו של אריה אבל אכן יש תחושה של מיחזור חומרים.

    אני חושבת שדווקא בגלל שאנשים נהנים מהסיפורים שלך, מצפים להם ומחשיבים אותך כסופר טוב – הציפייה היא תמיד יותר גבוהה, ככה שתיקח זאת לגמרי כמחמאה ולא כביקורת שלילית או הורסת .

    הגב
  3. בתור הוגהה סיפורים בעצמי, מרשה אני להביע ביקורת על מר אריה ולנסות (לפחות לנסות, מקווה שייקח לתשומת ליבו) להעביר לו את המסר הבא: ראשית, אתה אחד מכותבי הסיפורים הכחולים הטובים שנתקלתי בהם ויעידו על כך סיפורייך בעבר (להלן: הסיפורים שפורסמו באתר סליזי).
    ואולם, משום מה יש תחושה שסיפורייך האחרונים קצת ירדו ברמה. הם די חוזרים על עצמם מבלי לחדש דבר. למשל: בקריאה של כמה וכמה מהסיפורים שפורסמו באתר זה, עשה הרושם שאני קורא את אותו הדבר רק בשינוי אדרת.
    יתרה מכך, הסיפור הזה – "בן של זונה" – לא הייתה שום הצדקה להאריכו ולהאריכו ולהאריכו בפאקינג 7 פרקים. לי ולעוד קוראים שדיברתי עימם הייתה תחושה של מריחה אחת גדולה.

    אם כן, סיכום ומסקנות: סופר מעולה שקצת סטה מדרכו בעבר לגוון ולחדש ודי נפל לנטיית בני האנוש לחזור על עצמם ולמחזר. המלצה אישית היא לפנות לכמה מהסיפורים המגוונים הנפלאים שבאתר סליזי ולנסות לפתח אותם (גם לא עד כדי מריחה כמו פה), או לפנות לנושאים אחרים כגון: דמיון – למשל, סיפורים מהעבר או מהעתיד (שאגב יש לך אם אינני טועה סיפור אחד או שניים כאלה עוד מהתקופה בה הייתה מקפיד על גיוון הנושאים) , מדיקל פטיש ועוד ועוד…

    בברכה 🙂

    הגב
    • מני שלום

      תודה על המשוב, אקח לתשומת ליבי
      פרק שביעי אינו האחרון, גם השמיני לא :). לאחר שאסיים לפרסם את הסיפור הזה אפרסם סיפורים נוספים בתקווה לחזור ולחדש

      אריה

      הגב
    • הי מני,
      יהיה מעניין לדעת היכן אתה מפרסם את הסיפורים שלך? לפחות מבחינתי לא מצאתי עדיין כותב בעברית ברמה של אריה.

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן