אמא אופירה – פרק 5 – המשגל

סיפור בחמישה חלקים : הצצה, התחתונים, השיחה, החיזור, המשגל

תקופת החיזור נמשכה כמה חודשים ואופירה בתקופה הזאת היתה עקבית עד מאד בסירובה לחצות את הגבול בין עולם החיזור והמיזמזוים והנישוקים לעולם הזיונים. היא דאגה לחמם את הגיזרה על לא לעשות מלחמה. עמיר היה מאד צייתן ונאמן לדבריו להיות מחזר. הוא לא שכח לקנות פרחים בשישי והמשיך במצוותה לעזור לה בבישולים ועזרה בבית. מידי פעם יצאו למסעדה או ליציאה רומנטית או לפאב לשתות בירה ולשמוע מוסיקה או סטאנדאפ. אפילו יצאו פעמיים להצגת תיאטרון בהבימה. היחסים שלהם התבטאו במשך זמן רב ביחסי מין חלקיים הכוללים מין אוראלי, ליטופים , חירמונים , אוננות משותפת וכל מה שלא כולל חדירה ומשגל.

כשאופירה הגיעה למסקנה שהטיזיניג והחיזור חייבים להסתיים היא הכריזה את יום בשבוע שבו הם סוף סוף יעשו את זה. באותו יום היא לקחה יום חופש מהעבודה, הלכה לקוסמטיקאית שטיפלה בה מכף רגל ועד ראש.

"את נראית נרגשת לקראת משהו" אמרה הקוסמטיקאית.

"כן, יש לי דייט שאני צריכה להיראות טוב"

היא חזרה הביתה מטופלת. אמנם לא גילחה את איברה אך סידרה אותו יפה.

בערב הם התיישבו לארוחת ערב רומנטית לאור נרות שאופירה הכינה. אופירה לבשה שמלה עם מחשוף ונעלי עקב.

עמיר ידע שזה היום והתקלח והתבשם לכבוד הארוע ולבש בגדים מחמיאים.

אופירה הציידה במעוד מועד בזוג תחתונים וחזיה סקסיים חדשים.

מוזיקה רומנטית התנגנה בשקט. הם התיישבו לאחר הארוחה בסלון עם כוס יין ושילבו ידיים כמו שרצה לעשות במסעדה הרומנטית ביפו. הם גמעו את היין אט אט ונישנשו חטיף קל. מידי פעם החזיקו ידיים והחליפו נשיקה רטובה.

פתאום התנגנה מנגינת סלואו שאופירה מאד אהבה מנערותה והיא הציעה לו לקום ולרקוד. הם הניחו את הכוסות והחלו לרקוד בצמידות במשך דקותיים תמימות. עמיר אחז בישבנה תוך כדי הריקוד מנסה להחדיר את אצבעותיו לבין ישבניה מבעד לשמלה. אופירה עצמה את עיניה מהגירוי הקל שאצבעותיו עשו ובמנגינה הבאה הובילה אופירה את עמיר בריקוד איטי לחדר השינה שלה.

הם נצמדו זה לזו בנשיקה סוערת ונפלו על המיטה של אופירה. אופירה נשכבה על הגב ועמיר נצמד אליה כשאצבעותיו משולבות בתוך אצבעותיה וכל גופו מכריע אותה בצמידות למיטה.

הם התרוממו קלות לעמידה שוב לאחר החיבוק הארוך והפשיטו זה את זו אט אט בחושניות כשלבסוף הם נותרו עירומים . הם התחבקו בעמידה. גופו החטוב של עמיר וגופה המלא של אמו אופירה. זיקפתו נצמדה לבטנה.

 עמיר הוביל את אופירה שוב למיטה בעדינות והשכיב אותה על הגב. הוא נישק אותה בכל גופה וליקק את פלא הבריאה שמתוכו נולד בצורה שמעולם לא חוותה לפני כן. הוא העביר את לשונו בעיגולים מגרים סביב הדגדגן ומידי פעם טעם את פנים האיבר שהגיר נוזלים בשפע. היא חוותה שתי אורגזמות בזמן הליקוק שלו ובזמן התענוג שחוותה עמיר שיפשף את כלי זינו על המיטה תוך כדי הליקוק על מנת לשמור על זיקפתו החזקה.

עמיר נשכב מעל אופירה, איברו מונח על איברה אך לא נחדר עדיין. הוא הרגיש את פתח הפות רטוב ורצה להתחיל לחדור, אך הוא לא היה יכול לעמוד בגירוי המטורף שחש בו ולא הספייק אפילו לחדור לאימו כשמטז זרע חזק נורה מתוך איברו הקשיח על בטנה.

עמיר היה קצת מאוכזב מעצמו על כך שלא הצליח אפילו להחדיר את זינו לכמה שניות אבל אמו הרגיעה אותו

"אל תתאכזב, זה קורה מותק..זה בטח ההתרגשות שלך.  עוד מעט תחדור אלי ותרגיש אותי"

אופירה התרוממה קלות ולקחה את כלי זינו והכניסה לפיה. היא החלה מוצצת את הזין הרטוב מזרע במיומנות , מרגישה את הטעם המלוח מעט שפעם טעמה בתחתוניה. היה זה טעם מוכר של גבריות. לא עברו כמה דקות והכלי הצעיר הזה כבר היה מוכן לעבודה.

"בוא תיכנס אלי כבר. לא יכולה לחכות יותר"

 עמיר נשכב מעל אמו כשהוא כולו מתרגש ודומע, נוצר את הרגע הזה בזכרונו. הוא נשכב מעליה אט אט כשרגליה מפוסקות וממתינות לו. הוא כיוון את איבר מינו הזקור לפתח הרטוב הממתין לו וחדר אט אט לתוכה תוך כדי שהוא מסתכל בפליאה כיצד האיבר נחדר פנימה ונעלם בעומק הנרתיק שלה.

גל של רטיבות אפף אותו. גל של גירוי מטורף. הוא פחד לגמור שוב מהר ואמו שכאילו הכירה את חששותיו אמרה לו:

"תזיין אותי ממש לאט לאט עד שתתרגל לרטיבות שלי"

הוא החל בחדירה מאד איטית. כניסה איטית ויציאה איטית. איברו החל להימתח כלפי מעלה יותר. הוא התחיל להרגיש שהוא מתרגל. אופירה , איך שהוא חדר לתוכה קיבלה אורגזמה חזקה ועוד רצף של אורגזמות קטנות תוך כדי החדירות האיטיות שלו.  אופירה החזיקה אותו שלא יזוז כשחוותה כמה אורגזמות חזקות ואז שאל עמיר

"אפשר לגמור בתוכך ?"

"אני מאד רוצה שתגמור בתוכי" ענתה.

אופירה תמיד אהבה שגומרים בתוכה כשהיו לה בני זוג משמעותיים יותר. היא אהבה את התחושה הזאת של השרירים המתכווצים והנרפים אצל הגבר תוך כדי הפליטה של הזרע ואהבה לכווץ שרירים בצורה חזקה סביב האיבר התקוע בתוכה. לא היה בה מעולם רצון לקבל מטח של זרע על הפרצוף או על גבה או על שדיה. היא היתה במובן הזה אשה שמרנית שאהבה שהזרע מגיע למקומו הנכון וכך היה גם עם עמיר.

הוא המשיך לנוע בתוכה והם התנשקו בלהט תוך כדי המשגל ואז לאחר כמה חדירות הולך ושוב היא הרגישה אותו נועץ את זינו בחוזק בתוכה ומשחרר גניחה חזקה מקולו ומשחרר מאיברו כמה מטזים חזקים של זרע.

עמיר נשאר תקוע בתוך גן העדן של אופירה , כולו רועד ומתרגש עד כדי דמעות

עמיר נשאר תקוע בתוכה דקה ארוכה ולאחר מכן התהפך וחיבק את אופירה. הם נשכבו בכפיות ונרדמו באפיסת כוחות.

סוף דבר:

מאז אותו לילה וכבר שבע שנים חולקים אופירה ובנה חדר שינה במשותף..  במשך שבע שנים הם קיימו זוגיות נסתרת וקיימו יחסי מין כארבע פעמים בשבוע.

אופירה הפסיקה לחפש בני זוג אחרים והיא שבעה ומאושרת עם בנה שמספק את צרכיה הרגשיים והמיניים.

עמיר סיים את לימודיו בתחום ההנדסה, מצא עבודה מצויינת באחת מחברות ההייטק וכאמור נישא לנאווה.

מידי יום שני בערב, כשנאווה הולכת לחוג פילטיס מגיע עמיר לבית ילדותו ומפנק את אמו אופירה.

אופירה מרוצה מהסידור הזה ונאוה אינה יודעת.

 

לפייסבוק של מר נג'ווה

Loading

5 מחשבות על “אמא אופירה – פרק 5 – המשגל”

  1. מי שרוצה להגיע לאורגזמות מטורפות אני ממליץ לכם הגברים לאונן עם תיק עור של נשים בצבע שחור אבל לא דמוי עור עור אמיתי ואתם תגיעו לאורגזמה ותשפריצו בטרוף ואחר כך לנקות את השפיך מהתיק עם הפה המגע של השפיך והתיק בו זמנית טעים מאוד אני עושה את זה כול יום

    הגב
  2. איזה כייף לזיין כל שבוע את. אמא
    ובנוסף לחיות עם נאוה

    סיפור נהדר

    תמשיך בסיפורים והפרט אורגיה או מין במשפחה

    הגב
  3. האמת שאחרי כל הבנייה והציפיה בפרקים הקודמים – קצת מאכזב הפרק… מין משעמם .. חבל.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן