אישה גדולה ויפה – חלק א'

סיפור משותף מאת רותי ורפאל המתנזר

בוקר של תחילת הקיץ. טיילתי לי לאורך הטיילת החדשה של תל אביב על שפת הים כשלפתע, משך את תשומת ליבי זוג רגליים. זוג רגליים סקסיות עד אימה, לא דקיקות ושבריריות כשל נערה בת 16, לא מחוטבות כשל מי שעוסקת בספורט, אלא זוג רגליים בשרניות מעט, של אישה אמתית, דשנות, זוג הרגלים היה מונח לו בנחת מן הספסל כלפי המדרכה ומחובר מלמעלה – לאישה.
לא יכולתי להתאפק וניגשתי הישר אל בעלת זוג הרגלים,
"שלום, אני רפאל" הצגתי את עצמי.
מבלי משים נדדו עיני אל עבר המחשוף של בעלת הרגליים. מחשוף לא עמוק מדי אבל בהחלט מלא בזוג שדיים מפואר. שדיים גדולים, מלאים עם רצון עצמי להתפרץ החוצה.
"כן? אני רותי" ענתה. "ויש לי עיניים, אתה יכול להביט בהם".
ואכן, לבעלת הרגליים הסקסיות והשדיים הגדולים, יש גם זוג עיניים, חמות גדולות ומפתות
"אז מה? חיכית לי?" שאלתי
"כל חיי" ענתה רותי

 

הבחור שקרא לעצמו רפאל עמד מולי בחיוך חם ולא ביישני במיוחד.
צחקתי במבוכה קלה בעקבות התשובה שלי. צחוק חמוד יש לך, הוא ציין. לא הוחמאתי…
אפשר לשבת? הוא שאל. בבקשה, עניתי וזזתי מעט ימינה בספסל. את הרגליים שהיו מתוחות אל השביל, שיכלתי רגל על רגל. מודעת לכוחן של הרגליים שלי. אינני מן הצנועות בדרך כלל.
הוא הביט ברגליים בריכוז. אך המבט שלי החזיר אותו למציאות. הוא הסתכל עליי ושאל בשקט: אז מה את עושה פה בשעה כזאת?

 

המתנתי רגע לתשובתה, ומשזו לא באה, המשכתי ושאלתי:
"אני יכול לקחת אותך מכאן?"
"לאן?" שאלה רותי
"לרחצה בעירום" עניתי כשעיני מחליפות בין העיניים החמות והגדולות שלה אל עבר הרגליים הנפלאות ובדרך לא פוסחות על המחשוף החושף בלי בושה
"השתגעת?" הביטה בי בחיוך "זה לא קצת מוקדם מדי בשביל דברים כאלו?"
"כן" עניתי
"בסדר" ענתה להפתעתי, התרוממה והושיטה את ידה בתנועה שמזמינה שילוב ידיים
שילבתי את ידי בידה והתחלתי להובילה לעבר המכונית שלי שחנתה לא הרחק

 

מה עבר לי בראש, אני חושבת לעצמי בעודי הולכת עם רפאל לכיוון הרכב. אבל ריחה של ההרפתקה קסם לי והריגוש היה נעים.
רפאל פתח לי את הדלת כמו ג'נטלמן מושלם, נכנסנו לרכב והתחלנו לנסוע.
בדרך קצת פטפטנו. הוא איש עסקים מצליח ונמצא כרגע' 'בין נסיעות'. הסתכלתי עליו והתרשמתי מגופו הגברי. לא היה לו שרירים מיוחדים או מראה רב רושם אחר. גוף פשוט של גבר. מוצק כמו שאני אוהבת, לא רזה מידי ולא נערי.
הוא נסע בין רחובות לא מוכרים עד שיצא בפתח בניין סתמי. הסתכלתי עליו, מחכה להסברים. אבל לא היה נראה שהוא מתכוון לנדב יותר מידי פרטים בשלב זה. הוא פשוט אמר: הגענו, ודומם את המנוע. לפני שקם שמתי לב שהיה עליו לסדר את המכנס, חייכתי לעצמי.
הוא פתח לי את הדלת. הוצאתי רגל אחת לאט, אחריה את השנייה. והתרוממתי מהמושב מצפה לבאות.

 

רותי הרעידה את מיתרי ליבי, התרגשתי כמו נער שיוצא לדייט ראשון. האתגר שזרקתי לה, היה נועז אבל משום מה, הייתה לי תחושה שרותי תרים את הכפפה. הנסיעה שבדרך כלל אורכת לי 5 דקות נמשכה אולי 15 דקות כי פשוט עשיתי סיבובים מיותרים שלא היו מביישים נהג מונית פריזאי. משך כל הנסיעה שוחחנו אבל עיני לא חדלו מלסקור את הגוף הדשן והמלא והסקסי של האישה שישבה לצידי. הרגליים הסקסיות של רותי התרווחו מן המשב קדימה ופשוט לא יכולתי שלא להבחין בקימורים המטריפים של זוג הרגליים החשופות והשזופות קלות שרק את הרבע העליון שלהם כיסתה חצאית שהתעקשה להתרומם מדי תנועה שרותי עשתה במושב. חשתי בזקפה העולה ונאבקת ברוכסן המכנסיים שלי.
החניתי אל מול הבית שלי, פתחתי לרותי את הדלת והושטתי את ידי. רותי לא היססת, שילבה את ידה וצעדנו לעבר דלת המעלית.
"סליחה" אמרתי ורכנתי קלות מעבר לגוף המטריף של האישה שרק לפני פחות מחצי שעה פגשתי בה, ולחצתי על כפתור המעלית עבור הקומה העליונה – קומה 6. תוך כדי הרכינה, חשתי היטב בגוף המלא של רותי שניצב שם ביני לבין לוח המקשים של המעלית.
רותי לא טמנה את ידה בצלחת, היא הניחה את ידה על חזי, כשהיא "כאילו" אוחזת בי שלא אפול, מחליקה את היד על החזה ובתנועה מפתיעה מחליקה עד למטה, ממששת בזריזות את הזקפה שמתחת לרוכסן, בלי לומר דבר. המגע הזה, הקליל הנונשלנטי הטריף אותי.
"היא בדקה את הזקפה שלי" חשבתי לעצמי "היא אישה לעניין"
נכנסנו אל הדירה, הסלון הגדול פונה לכיוון הים, פתחתי את הדלתות הגדולות המובילות אל מרפסת פתוחה וגדולה הפונה אל הים שממול. במרכז המרפסת, ג'קוזי ענק, מלא ומואר. לחצתי על הכפתור והפעלתי את הזרמים.
"תתפשטי ותיכנסי למים, אני מיד חוזר.

 

"אחד אחד" קראתי אחריו
"מה?" הוא שאל בפליאה
"אחד קפה אחד סוכר" עניתי
הוא צחק קלות. חייכתי אליו בחזרה. "על האש" הוא ענה.
התרווחתי על הכסא שבצד ופשטתי את רגליי עד קצה גבול היכולת. מתאים לי הבוקר הזה חשבתי לעצמי, פינוק מושלם
הוא חזר כעבור 2 דקות עם כוס קפה בידו, למרות שלא אמרתי לו – היה זה נס בדיוק כמו שאני אוהבת . לגמתי ועצמתי את עיני תוך כדי הורדתי את העליונית כשאני פותחת לאט את שני הכפתורים שהיו עליה ומשחררת אט אט מגופי. אחלה מרפסת החמאתי לו, והג'קוזי הזה..
כשחזר עם הקפה, כבר הוריד את המכנסיים, וכעת מלבד החולצה שנשארה היה בבוקסר בלבד. שלא הצליח להסתיר את זקפתו… הסתכלתי וחייכתי בשובבות. הוא ישב מולי ואמר: "אז ניכנס למים?" "קדימה, תיכנס "הגבתי, "אתה כבר בחצי הדרך".. ולגמתי שוב מהקפה הלוהט.

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן