סקס בשלישיה – חלק ראשון

סיפור שהתחיל כפנטזיית סקס גברית, המשיך כבדיחה ונגמר בסוג של מבחן גבריות והיכרות עם סטיות חדשות

מאוננת לשניים

טל היא שילוב מדהים בין השכנה ממול עם הטריינייג ונעלי בית פרוותיות לחתולת סקס מטורפת. נוגעת ומפלרטטת, מדברת בצורה מלוכלכת וסקסית במקומות הנכונים ובעיקר בהליכה המדהימה שלה ונדנוד הישבן. עוד לא פגשתי זכר שלא סיבב אחריה את הראש. כבר יצא לי לחוות אותה משוחחת עם אימהות אחרות על מטרנה וחיתולים ושניה אחר כך מסתובבת אלי ומתארת לי איך הייתה מלקקת את החלב הדולף להן מהפטמות. פגשתי אותה לפני שנים רבות במסיבה מלאת אלכוהול, מצאנו את עצמינו מרוחים על ספה ומשוחחים על סקס ופנטזיות. סיפרתי לה על איזו שריטה שלי עם אוזניים, משהו שבדמיון מעיף אותי לאוויר אבל מביך מידי כדי לחשוף. במקום להיקרע מצחוק היא פשוט אמרה משהו כמו "כנראה שזה יום המזל שלך" ולקחה אותי להגשמת חלום ישן בקומה השנייה. הייתי אומר שזו התחלה לא רעה למערכת יחסים.
מאז היא התחתנה הביאה ילידים אך נשארה נוטפת סקס כמו שצריך. לאורך השנים היא המשיכה להאיר עבורי אירועים חברתיים משעממים בשיחות צד מצחיקות ומחרמנות. לפני שלושה שבועת נפגשנו שוב במסיבת יום הולדת של מכרים משותפים. כמובן שברחנו קצת הצידה להתעדכן בפנטזיות חדשות או סתם לצחוק וכמעט במשפט הראשון היא זרקה לי שמבחינתה הגיע הזמן לשלישיה והיא רוצה אותי חלק מהעניין. הלסת שלי קצת נפלה ושאלתי מה בעלה אומר על הנושא, היא השיבה בעיניים נוצצות שהוא לגמרי מפרגן וסומך עליה במאה אחוז. תוך שניה המח שלי התחיל לרוץ קדימה במהירות שיא, התחלתי להביט מסביב בתזזיתיות לבחון מי מחברותיה תהיה השלישית. מה עוד אפשר לחלום עליו, טל היצירתית והיצרית מצד אחד ואני רק צריך לבחור לי את השנייה מהקהל מסביב.
"יש כמה דברים שאני חייבת לנסות אבל אתה מכיר אותי, אני זורמת" העירה אותי טל "בעלי מוכן לעשות הכל אבל אם יש לך בעיה אתו אז נדאג שלא יהיה מגע פיזי בינכם. מבחינתי הייתי שמחה אם לא יהיו מגבלות וגם נראה לי שאתם תיראו סקסיים ביחד" חייכה.
ברגע הזה הכל נעצר. כמו בסרט מצוייר שהכל בהילוך איטי. הראש שלי מנסה להבין איך משלישיה נוטפת סקס זה הפך להיות סוג של סרט אימה בשיתוף בעלה ובכיכובי. אני בטוח שראתה את מבט האימה על פני אך זה לא ממש עצר אותה "האמת שאני זוממת עליך כבר לא מעט זמן והתגובה שלך עכשיו רק מחרמנת אותי עוד יותר" ואז כאילו ניגבה פיסת מזון שנתקעה על שפתיה רק שאצבעותיה נשארו מעט יותר מידי זמן ובהרגשה שלי נכנסו עמוק מידי. "תחשוב על זה קצת, אני חייבת לאוורר שניה את הכוס בשירותים, קצת נהיה לי חם שם למטה" אמרה והשאירה אותי לבדי. האם היא צוחקת עלי ? האם היא רצינית? לא היה לי שום מושג ושום כיוון. לא ממש הכרתי את בעלה. שלום-שלום ולא יותר. נראה בסדר יכול להיות שהוא יופי של בן אדם רק שלי לא היה מושג.
אחרי כמה דקות הם חזרו שניהם ביחד. נתתי בהם מבט של חיה מתגוננת מה שחייך אותה עוד יותר. היא התקרבה בביטחון כאשר היא מושכת אותו אחריה "בוא שניה החוצה, לפני שאתה עונה" ולקחה אותי בידה השניה. הייתי בהלם גמור ונגררתי אחריה לחצר האחורית יחד עם האופניים הישנים והשאר הגרוטאות. טל דחפה את שנינו אל הקיר ועם יד אחת על החזה שלי ואחת על שלו הצמידה אותנו לקיר בעוד היא עומדת מולנו במרכז. עיניה הנוצצות זזו מאחד לשני וידה החלה לרדת לאט לאט לאזור הזין. היא לקחה עוד חצי צעד לכיוונינו וחפנה ברכות את הזין שלי ביד ימין ואת הזין שלו ביד שמאל. "אז תקשיבו עכשיו שניכם" אמרה בעוד ידיה לשות את שנינו "כמו שאמרתי לשניכם יש כמה דברים שבא לי עליהם ואתם הולכים לעזור לי".
"אתה" אמרה בעודה פונה אל בעלה "כבר הסכמת להכל". הוא הנהן בעיניים עצומות נכנע ליד החופנת את איברו
"ואתה…" פנתה אליה והסיפה טיפה אגרסיביות בידה הימנית "אתה גם כן לא מרגיש לי סובל. הראש שלך אולי קצת פחדן אבל הזין חושב אחרת".
לא יכולתי להגיד כלום אבל הזין התחיל כבר להתמתח. היא המשיכה לעסות את שנינו יחדיו פיה נפתח קלות ושפתיה מאדימות. מבטי נע ממנו המתענג בעיניים עצומות אל עיניה המתרוצצות בין שנינו והתלהבותה הניכרת. "כן חמודים שלי" לחשה "ככה בדיוק אני רוצה אתכם" ואז בשניה אחת עזבה את שנינו. היא לקחה עוד צעד קטנטן לכיווני, התכופפה אלי ולחשה באוזני "ידעתי שתסכים, אני כבר אודיע לך היכן ומתי". רעד עבר בכל גופי ואפילו לא שמתי לב שהם התרחקו חזרה למסיבה

שישי בעשר התייצבתי מול דלת דירתם של טל ובעלה אחרי שיומיים לפני כן הגיע הודעה עם הפרטים בתוספת המשפט "אה כן, ואת המבוכות תשאיר בבית". לפני שעתיים הגיעה עוד הודעה "הוא מגלח אותי כרגע. מקווה שגם אתה מתכוון להגיע חלק למעלה ולמטה". אין ספק שהייתי מוטרד מצד אחד ומגורה מאוד מצד שני. הבנתי שהיא הולכת להוביל אותנו ואין לי ממש יכולת להתנגד. הסקרנות והרצון לחוות משכו אותי מעבר לקול השכל הישר. נקשתי קלות בדלת ובתגובה שמעתי אותה קוראת מבפנים "זה פתוח, תנעל אחריך" פתחתי בזהירות מציץ מעבר לדלת ,אך הסלון והמטבח היו ריקים. "אנחנו בחדר השינה" היא קראה שוב. נכנסתי ונעלתי אחרי. לקחתי נשימה עמוקה וצעדתי לכיוון חדר השינה. עברתי את הסיבוב ומצאתי אותם כבר על המיטה. הוא שוכב ערום לגמרי עם זין לא רפוי אך גם לא עומד בצד אחד של המיטה והיא יושבת לידו עם גבה העירום לכיוון הדלת וידיה מרפרפות קלות על גופו. "אל תדאג, עדיין לא התחלנו" אמרה בעוד היא מסבה את ראשה לכיווני בחיוך "לא יודעת מה הבאת אבל תניח את זה בצד ותתפשט".

ניסיתי לספוג כמה שיותר מהחדר בזמן שהנחתי את בקבוק היין בצד והתחלתי לפשוט את בגדי לאט לאט. ריח של מקלחת טרייה מטובל בבושם נשי ומוצרי איפור, סדינים  סגלגלים שרק יצאו מהכביסה ובצד מונחות כמה שקיות כאילו מישהי חזרה ממסע קניות רציני: שקית קרטון מרובעת של חנות הלבשה תחתונה, שקית של חנות סבונים ושתי שקיות שחורות אטומות. טל נשארה במקומה ממשיכה לגעת-לא לגעת בבעלה. שערה המתולתל שיחק על כתפיה ונראה היה כאילו אני לא שם בכלל.

"בוא" אמרה והושיטה יד אחורה. לא הייתי בטוח אך התקרבתי והנחתי את אזור חלצי בידה כאילו לשקילה ."ככה בדיוק" אמרה כאילו לעצמה, בעוד היא מסתובבת לכיווני מביטה אלי מלמטה ראשה גבוה אך במעט מאיברי שהחל קצת לפעום. מנקודת המבט שלי ראיתי את הזין מונח בידה ומצדדיו עומדים שדיה וראשה הולך וקרב. כבר שכחתי את בעלה ששוכב מולי והזין כבר התכונן להרגיש את הלשון החמה ופיה הרטוב עוטפים אותו. גניחה קטנה ברחה ממנה בעוד היא מרימה קלות את הזין ומסובבת את ראשה אל בעלה "אוף, למה חיכינו כל כך הרבה זמן" אמרה לכיוונו "כל כך מתאים לי שניים בבת אחת". ידיה החלו ללטף את שני אברי המין במקביל בקצב איטי. גם הזין שלי וגם שלו החלו להיעמד. "כמו צעצועים אתם, לוחצים על הכפתור ואתם מתחילים לעבוד". התנשפויות קלות החלו להישמע משנינו וכמו פעמונים החלו גניחות גרוניות קטנות להישמע מהצד שלה. היא הביטה פעם לכיווני ופעם לכיוונו, פעם אל עיניו העצומות ופעם אל מבטי שלא עזב אותה ולו לשנייה. סומק החל להציף את פניה והיא החלה להתנדנד קלות מחפשת את המגע הנכון של השמיכה "מדהים" היא אמרה "שניכם פה בידיים שלי, שניכם פה צעצועים שלי". לא יודע אם משהו אחר הפריד בין השמיכה לדגדגן של טל אבל קצב התנודות שלה גבר וכך גם הקולות שהפיקה. בעלה ואני כבר עמדנו בשיאנו והיא נתנה מולנו מופע של סרט כחול מושלם.

לפתע המגע המדהים שך ידה נעצר. נראה היה שהיא מנסה להחליט אם בא לה לגמור עכשיו או להמשיך לפי התכנית המקורית. הרגשתי איך הגוף שלי מייבב ומנסה לשדר לה שכדאי להמשיך אך היא התכופפה קדימה, שלחה יד לבין רגליה ושלפה דילדו קטן ומשונן. "אההההה" פלטה וקימרה את גבה בעת שרעד קל עבר בה. טל לקחה את הדילדו, שהבריק מנוזליה, ומרחה אותו על פיו ואפו של בעלה ,שנראה היה שאוהב מאוד את האקט. הזין העומד שלו התחיל קצת להתמתח ולפרפר. היא הביטה בו בחיוך ועזרה לו עם קצת ליטופים נוספים לאורך הזין. יד אחת על הזין ויד אחת משחקת עם הדילדו הרטוב במיציה על שפתיו. קצב הליטופים גבר והוא התחיל להרים את האגן כאילו מזיין את היד המאוננת לו. הגניחות גברו והיא דחפה את הדילדו לפיו, פינתה לעצמה יד והצביעה עלי ואז על אחת השקיות השחורות. קפצתי באחת והבאתי את השקית אליה למיטה. בעלה המשיך לזיין את ידה ולגנוח ותנועותיו נעשו אגרסיביות יותר ויותר. היא שפכה את תוכן השקית על המיטה במהירות והרימה שפופרת של ג'ל סיכוך. בעזרת השיניים פתחה את השפופרת והחלה להזליף כמות נכבדה לידה האוחזת באיברו. זה כל מה שהוא היה צריך. קריאת "אאאאאהאההה" גרונית נפלטה ממנו בעוד הזרע התחיל להשפריץ ממנו גל אחר גל. פיה של טל נפתח קלות והיא הביטה בבעלה הגומר בחייתיות ממלמלת "עוד קצת, תן לי עוד קצת". אחרי שלוש השפרצות מכובדות הוא עוד המשיך לנסות אבל ברור היה שאין לו מה לתת. טל סקרה את בעלה  במבט מרוצה קרבה את ידה אל אפו ונתנה לו להריח את נוזל הזרע לכמה שניות. עיניו שנפתחו והבעת פניו הראו ששוב הוא נהנה מהאקט. בשתי דקות הבאות נתנה טל לבעלה לרחף קלות על כנפי האורגזמה בעוד היא מעבירה יד עדינה על גופו ומידי פעם פונה לכיווני בקריצה. "לא לישון. למקלחת ולהחליף סדינים" סטרה לו קלות על ביטנו "יש לך 20 דקות מנוחה ואז אני רוצה אותך מוכן שוב" אמרה תוך כדי קפיצה מהמיטה לכיוון חדר האמבטיה. לפתע עצרה ופנתה אלי "אגב, כמה זמן התאוששות אתה צריך בין גמירה לגמירה?". כמובן שהופתעתי מהשאלה ונראה לי שמלמלתי משהו כמו 20 דקות. "מצויין, שניה אני שוטפת ידיים ואהיה כולי שלך" המשיכה לכיוון המקלחת תוך כדי העברת ליטוף ארוך על איברי שעדיין עמד מהמראות שעברו מולי.

Loading

3 מחשבות על “סקס בשלישיה – חלק ראשון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן