הפֶטיש שלי : גבר חזק   

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

אזהרה : הסיפור מכיל תאורי מין כוחניים ובין גברים  אך לא בכפיה

 

פרולוג

ביום שיצאתי מהארון אבא שאל אותי מה הפֶטיש שלי וכשאמרתי שאין לי ושזה שאני אוהב גברים זה לא פֶטיש הוא צחק ואמר שלכל אחד יש פֶטיש רק צריך לגלות אותו אבל אני התעקשתי שלי אין.

קוראים לי אורי ואני הומו, גאי, פייגלע, נושך כריות, אגזוזן, תקראו לי איך שבא לכם, אני כבר מזמן לא מתרגש מזה.

עד גיל 25 הייתי בתול! לא עשיתי את זה לא עם גברים ולא עם נשים ואת הסיפוק המיני שלי הייתי מקבל בעזרת יד ימין, מאונן ואפילו הרבה.

כבר בגן הייתי שונה, זה המשיך ביסודי כשכל הבנים שיחקו כדורגל והבנות קפצו בחבל אני ישבתי בצד וקראתי, למדתי אפילו בהפסקה כי הייתי חנון וכנראה שהייתי גם גאון וקפצתי כתה.

בתיכון לא הציקו לי בגלל משה הבריון ששמר עלי, בתמורה אני עזרתי לו בלימודים, וכי הייתה לי  חברה, דינה, חנונית כמוני, בהפסקות היינו יושבים יחד ומדברים ובלילות היינו יושבים וחורשים, לומדים, לא מילימטר יותר מזה, שומרים נגיעה!

כשסיימתי תיכון הייתי קטן כי קפצתי כתה ועד לגיוס הספקתי לסיים את התואר הראשון במחשבים שהתחלתי במקביל לתיכון. בצבא הייתי ביחידת מחשבים מיוחדת וכשכולם יצאו לבלות אני הייתי נשאר ועובד, משלים עוד כמה שורות קוד.

חתמתי שנה קבע, גם זה אחרי הרבה לחצים, לא הסכמתי יותר וכשהשתחררתי פתחתי עם חבר את חברת הסטארט-אפ הראשונה שלי.

בגיל 24 חל שינוי משמעותי בחיי. קודם מכרתי את חברת הסטארט-אפ בהרבה מיליונים אבל נשארתי לגור בבית, איפה עוד אפשר לקבל שרותי ניקיון, כביסה והסעדה נוחים כל כך ובחינם?

אחר כך אבא שלי יצא מהארון, בארוחת ערב שבת אחת הוא הזמין חבר לאכול איתנו, לא משהו חריג, רק שבשלב הקפה הוא קם והודיע שמאיר, החבר, הוא בעצם הבן זוג שלו! שהוא מאוהב בו ושהוא עובר לגור איתו! אבל מה שיותר הפתיע אותי זה שאמא לא התרגשה ובמין אדישות כזאת נתנה לו את ברכת הדרך ואפילו עזרה לו לארוז מזוודה.

אמא ואני לא דיברנו על זה, מין טאבו, אני אומנם שאלתי אבל היא התחמקה והיום אני גם יודע למה כי כמה חודשים אחרי זה גם היא, אמא שלי, יצאה מהארון שלה! ערב גשום אחד כשחזרתי מהעבודה היא ישבה במטבח ושתתה קפה עם חברה. "תכיר" היא הציגה לי אותה, "רינה, הבת זוג שלי והיום היא עוברת לגור איתי" ורק אז הבחנתי במזוודה שעומדת בצד.

כבר באותו לילה שמעתי אותן עושות את זה מבעד לקיר שמפריד בין החדרים שלנו, המיטה שחרקה, הדפיקות הקטנות של גב המיטה על הקיר ובעיקר הגניחות שהן לא ניסו אפילו לחנוק לא השאירו ספק מה הן עושות ואני שכבתי במיטה, שמעתי ואוננתי.

אמא והבת זוג שלה התנהלו כמו זוג מאוהב, לא מתביישות לגעת אחת בשניה לידי, אפילו להתנשק, ללכת בבית עם תחתונים וחולצת טריקו בלי שרוולים, כזאת שהציצי מציץ מהצד, ולהביך אותי.

היום אני חושב שאולי הם עשו את זה בכוונה, לאותת לי שהן רוצות להיות לבד, אבל אני לא קלטתי עד שהגיע השיא, ערב אחד כשחזרתי שמעתי שהן בסלון והלכתי להגיד שלום, למזלי לא התפרצתי לחדר, הגניחות שבקעו משם נשמעו לי מחשידות, ורק הצצתי, הצצתי ונפגעתי, אמא שלי ישבה על הספה עירומה עם רגלים פתוחות ורינה, גם היא עירומה, כרעה בין רגליה ופינקה אותה! ירדה לה ולפי ההבעה על פניה של אמא וגניחות ההנאה הקולניות שלה רינה עשתה את זה טוב וזה בדיוק היה הרגע שהבנתי שאני צריך דירה משלי.

כבר לא בטלן

גם שנה אחרי עדיין הייתי בתול. נשים לא משכו אותי, לגברים כן אבל פחדתי לגעת בהם. חייתי לי לבד בדירה קטנה ששכרתי, קטנה כי לא הייתי צריך יותר אבל מאובזרת בכל שכלול אפשרי, והיה לי טוב. מנקה הייתה מגיעה פעמיים בשבוע ודואגת לניקיון, כביסה היו מכבסים לי במכבסה שממול, אוכל היו דוחפים לי מהמסעדות הסמוכות, ורק את פורקני המיני המשכתי לקבל בעזרת יד ימין המסורה שלי.

ליום הולדת 25 הזמנתי את אבא ואמא לארוחת ערב במסעדה. חשבתי שנהיה רק שלושתנו, כמו בימים הטובים, אבל אז אבא הודיע שהוא מגיע עם הבן זוג שלו ואמא מייד הוסיפה גם את הבת זוג שלה לשמחה, וככה קרה שמסיבת יום ההולדת שלי הפכה למין דו-קרב בינם של מי הזוגיות החדשה יותר טובה.

כשנפרדנו לא בא לי ללכת הביתה, היה לי עצוב, לא ככה תכננתי את היום הולדת לי, וכפיצוי נכנסתי לאיזה בר לשתות משהו.

ישבתי על הבר עם כוס יין לבן והרהרתי, מחשבות מהסוג של "מה היה קורה אם…?", פנטזיות על חיים טובים יותר. כנראה שהייתי שקוע כי לא הרגשתי איך גבר נעמד לידי עד ששאל בקול בריטון "אפשר לשבת?" והצביע על הכסא לידי.

"בבקשה" ניסיתי לחייך.

הוא התיישב, קרא לברמן והזמין לעצמו מרטיני. "אוהד" הוא הציג את עצמו אחרי הלגימה הראשונה.

"אורי" עניתי אוטומטית אפילו בלי להסתכל.

"ולמה אורי עצוב?".

"היום יום הולדת שלי".

"בדרך כלל יום הולדת זה ארוע שמח" הוא חייך וכאילו בלי משים כף היד שלו נחה על זאת שלי.

"בדרך כלל" עניתי בקול מבואס ולא רק שלא משכתי את היד שלי, כמו שתמיד אני עושה כשגבר נוגע בי, גם שפכתי לפניו את ליבי וסיפרתי לו את הסיפור על ההורים שלי ואיך הם קלקלו לי את הארוחה.

רשה לי להזמין אותך למשקה נוסף, לכבוד היום הולדת שלך" אוהד חייך אלי כשסיימתי את המשקה שלי וסימן לברמן להביא לנו מרטיני. השקנו כוסית ושתינו, שוב הוא הניח את כף ידו על ידי והפעם הוא גם ליטף אותה, ליטוף אגבי ונעים תוך שאנחנו שותים, "אני גר פה קרוב, אתה רוצה לעלות אלי לעוד כוסית" הוא הציע כשסיימתי את המרטיני שלי.

היה לי ברור לאן הוא מוביל ובכל זאת הלכתי איתו. בדרך הוא אחז בכף ידי, כמו זוג אוהבים ואני לא התנגדתי לו. הוא באמת גר קרוב, באחד ממגדלי היוקרה ו…"אהה, אני בתול", יצא לי פתאום כשהוא פתח את דלת הדירה שלו, אני לא יודע למה, והסמקתי.

"אין בתול, יש בטלן" הוא צחק, "ואין כמו היום הולדת להיפתר מהתואר המפוקפּק הזה" הוא שוב אחז בידי, "בוא" הוא חייך והוביל אותי לסלון, "אל תפחד, אתה תאהב את זה".

ישבתי על ספת העור הגדולה, אוהד לידי ושתיתי מהקוניאק שהוא מזג לנו. המשקה הענברי החליק וצרב בגרוני, שולח גלי חום נעימים בכל גופי ומשתלב כל כך טוב עם הדיסק של לאונרד כהן שהוא שם, שירים שקטים, ארוטיים.

"תן לי" הוא לקח את הכוס הריקה מידי והניח אותה על השולחן, "תתמסר" הוא לחש והצמיד את שפתיו לשפתיי בנשיקה תאוותנית.

לרגע קפאתי, אולי גם ברחתי, והוא הפסיק. "אם אתה לא רוצה תגיד, אין אונס" הוא הביט בי בפנים רציניות ואמר.

"לא, סליחה, אני רוצה" התנצלתי, "פשוט, אהה"

"אם לא תרצה משהו תגיד" הוא לחש, "עכשיו תבקש"

"לבקש מה?" לא הבנתי.

"שאני אנשק אותך"

"תנשק אותי"

"לא ככה, יפה!"

הזכיר לי את אמא שלי רק שהיא קראה לזה מילת הקסם, "תנשק אותי, בבקשה".

"יפה" הוא חייך ושוב הצמיד את שפתיו לשפתיי, מנשק ודוחף את הלשון ואני נעניתי לו, נתתי לו להשכיב אותי על שפת העור הגדולה והוא נשכב לצידי והתחיל לפתוח לי את החולצה וללטף את עורי החם, לא עצרתי אותו גם כשהוא פתח את מכנסיי ודחף יד אל התחתונים שלי, נוגע במה שאף גבר לא נגע בו קודם, מושך ומוריד מעט את התחתונים ושולף את גבריותי המתוחה, "אתה דרוך ומתוח" הוא לחש לי באוזן והתחיל לשפשף לי אותו, "ואני צריך אותך נינוח ורגוע" הוא עשה לי ביד וחזר לנשק אותי.

שכבתי והתמסרתי לו, למגע שפתיו על שפתי, ללשון החוקרת בפי וליד החזקה המשפשפת בעדינות את איבר זכרותי המתוח. "אתה אוהב את זה?" הוא לחש לי.

"כן, מאד"

"אז מה אומרים?"

"תמשיך, בבקשה" לא שכחתי הפעם את מילת הקסם.

"לא" הוא נשך בעדינות את תנוך אוזני, "אומרים תודה"

"תודה" לחשתי וגניחת הנאה קולנית נפלטה מפי, אף פעם לא עשו לי ככה ביד וזה היה כל כך נעים לי.

"כן, תמשיך" הוא לחש והגביר את הקצב, "ספר לי, אני אוהב לשמוע שאתה נהנה".

"כן, זה טוב" גנחתי בקול וכל הבישנות שכל כך מאפיינת אותי נעלמה, "כן, תמשיך, בבקשה" המשכתי באותו קול מגורה, "כן, תודה, זה טוב לי, תודה, תמשיך, בבקשה" התחננתי והוא המשיך.

הרגשתי שזה בא לי, שזה תכף מתפרץ, וכנראה שגם הוא הרגיש. "כן, בוא" הוא  עודד אותי, "כן, תשפריץ" ושוב הוא נשך בעדינות בתנוך אוזני, מחרמן אותי עוד יותר, "כן, בוא" הוא הגביר את הקצב, "תשפריץ, אל תפחד, תראה לי איך אתה גומר" ו…"הנה!" צווחתי במין אקסטזה בלתי נשלטת ויריתי מטח ראשון באוויר, "כן, הנה, אני משפריץ" התנשפתי בכבדות ויריתי עוד מטח ומרסס את ביטני באותם אגלי שפיך ריחניים, "וואו, כן" וחיוך גדול התפשט על פניי כשיריתי מטח שלישי והרגשתי איך הלחץ באשכי הולך ונעלם.

ודה" לחשתי לו, עדיין מתנשף, וניקיתי את הבטן במטליות לחות מחבילה שהוא הגיש לי.

"בוא" הוא אחז בידי כשסיימתי והוביל אותי אחריו אל חדר השינה שלו, "תתפשט! הרגע הגדול שלך הגיע" הוא חייך לעברי והתחיל להתפשט בעצמו.

היה לו גוף של אל יווני, גבוה, יפה ושרירי, בטן חלקה עם ריבועים שעוררו בי קנאה ואיבר זכרות גברי גדול שעמד עכשיו זקור ומתוח ו…רעד עבר בגופי כשהבנתי שעוד רגע הוא הולך להתקע בתוכי ואיך אני אעמוד בזה?

עמדנו זה מול זה עירומים, מתחככים, ידיו חופנות את פלחי ישבני וזקפתו נלחצת אלי, והתנשקנו. לאט לאט הוא הוביל אותי אל המיטה, "תשכב על הבטן, על הכרית" הוא לחש לי והצביע על כרית גדולה שהייתה מונחת במרכז המיטה הגדולה.

נשכבתי, מסדר את הכרית תחת אגני ומודה לאל, או אולי יותר נכון לאוהד, שלא עומד לי, שהזיין לא מפריע לי לשכב. אוהד עלה עלי, נשכב ומחץ את גופי, משפשף את זקפתו המתוחה בחריץ התחת שלי ומנשק אותי בעורף נשיקה תאוותנית. "תפתח רגליים" הוא נעמד על ברכיו בין רגליי ולקח בקבוק ג'ל סיכה שעמד מוכן על הארונית שליד, "עכשיו תפתח את התחת!" והמילים שלו היכו בי ושוב לשניה קפאתי, "אתה לא רוצה?" הוא שאל בקול נעלב.

"רוצה," עניתי מייד, "בבקשה" הוספתי את מילת הקסם בקול מתחנן ושלחתי במהירות את ידי לאחור, מפשק חזק את פלחי ישבני, "אימא'לה" ציחקקתי כשכמות נדיבה מהג'ל השמנוני והקר נשפכה אל חריץ ישבני, "הפתעת אותי" הסברתי מייד, שלא יחשוב שאני מפחד ויפסיק, והרגשתי איך הוא מתחיל למרוח ולעסות את פי הטבעת שלי.

עצמתי עיניים, לא יודע למה, הרגשתי את האצבעות שלו מעסות, אצבע ראשונה חדרה לתוכי, ממשיכה לעסות, מותחת, ואחריה עוד אצבע.

לרגע הוא הפסיק, רק כדי להוסיף עוד כמות נדיבה של ג'ל שמנוני, והמשיך, "תתכונן" הוא לחש לי אחרי שמתח ועיסה את הפתח הצר ושימן לעצמו את הזקפה המתוחה, "תתמסר" הוא לחש בקול מפתה ונשכב עלי, מרים את אגנו ומכוון בידו את הזיין המשומן אל הפתח האחורי שלי, "בהתחלה זה יכאב" הוא לחש באוזני ולחץ בעדינות את ראש הזיין הנוקשה, "אתה בטוח שאתה רוצה?"

"כן" התנשפתי בקול מיוחם, "בטוח".

"אז תבקש!"

הייתי מגורה בטרוף, בחיים לא הרגשתי מגורה כל כך, "בבקשה, תכניס לי" התחננתי ו…"וואו!" כאב חד פילח את גופי כשכל הזיין הגדול שלו ננעץ בתוכי באבחת אגן חזקה, מרגיש כאילו מישהו תקע שיפוד מלובן בישבני, "וואו!" התנשפתי בקול, "פאק, כואב!"

"תרגע" אוהד שכב עלי, מצמיד את גופי למיטה ולא זז, "זה תכף יעבור, אתה רוצה שאצא?"

"לא!" וזה היה לא החלטי כזה, כל כך לא הגיוני לאור הכאב שהשתולל בגופי אבל כבר מזמן ההגיון פינה את מקומו לתשוקה, "בבקשה, לא, אני רוצה שתשאר, בבקשה".

רגע ארוך הוא שכב עלי ככה ולא זז, רק מנשק אותי בעורף, נשיקות מרגיעות, ואז הוא לחש לי "יום הולדת שמח אורי, פתחתי אותך, אתה כבר לא בתול" והתחיל לזיין, לאט, מניע קדימה ואחורה את הזיין שלו בתנועות קטנות, מחליק בפתח המכווץ והמשומן העוטף אותו, בפי הטבעת המתוח שלי.

אוהד שכב עלי וזיין אותי בתחת, 'משכב גבר עם גבר כדרך התורכים' חלפה מחשבה בראשי. התנועות שלו בתוכי הלכו והתגברו, הפכו ארוכות ומהירות יותר ולהפתעתי הכאב הלך ונחלש והתחלתי להנות. הרבה זמן אני רוצה לעשות את זה ופחדתי ועכשיו, כשאני נהנה, הצטערתי שלא עשיתי את זה קודם.

התחרמנתי, הרגשתי איך נעמד לי מחדש, חום נעים התחיל להתפשט מפי הטבעת שלי, מתחזק, "עוד כואב?" אוהד לחש לי.

"לא"

"שקרן" הוא צחק, "אבל אהבתי, אתה אוהב את זה?"

"כן, תודה"

"אתה לוקח גלולות?"

"מה?" לא הבנתי.

"שלא תכנס להריון חלילה" הוא צחק והגביר עוד יותר את הקצב, "בצחוק, זאת בדיחה כזאת שלנו ההומואים, שואלים לפני שגומרים" הוא הסביר.

"ומה אני צריך לענות?"

"תלוי, כן- אם אתה רוצה שאני אגמור לך בפנים, לא– אם אתה מעדיף שאני אגמור בחוץ"

"אז כן" לחשתי, "בבקשה, אני רוצה להרגיש אותך בפנים".

לא הייתי צריך לחכות הרבה לפני שקיבלתי את המטח הראשון בתוכי, "אני טוחן אותך" אוהד הגביר את הקצב והרגשתי את התשוקה בקולו, "פתחתי אותך" הוא הוסיף עם הרבה גאווה, "ועכשיו אני הולך למלא אותך" והפעם הוא נדחק הכי עמוק לתוכי ועצר, "קח!" הוא צווח ודחף עוד קצת, "הנה, עכשיו" הוא שוב דחף בחוזקה ו… "קח!!" הרגשתי את החום הנעים המתפשט בישבני כשהוא גמר בתוכו.

רגע ארוך הוא המשיך ושכב  עלי ככה, מתנשף בכבדות, מוחץ אותי תחתיו ולא זז, ורק כשהזיין הרטוב והמצומק שלו החליק מתוך ישבני הוא התגלגל ונשכב לצידי. "וואו" הוא התנשף, מחייך, "אתה זיון טוב, אני אוהב לתקוע בתחת בתול"

"תודה שפתחת אותי" חייכתי אליו חזרה.

"אתה מתחרט?"

"לא, חס וחלילה"

"ותרצה עוד?"

"כן, הרבה"

"אבל  לא היום, מחר יש לי פגישה חשובה, תתלבש!" הוא קם והתחיל להתלבש בעצמו, "אני אקח אותך הביתה".

נסענו במאזדה MX-5 הלבנה שלו ושתקנו, ליד הבית שלי הוא ביקש את הפלאפון שלי, נתתי לו והוא שלח לי מסרון כדי שגם לי יהיה את שלו. הוא ליווה אותי עד הדלת הכניסה לבניין, לפני שנפרדנו הוא נישק אותי על השפתיים, אמר שהיה לו נעים מאד הלילה ואיחל לי לילה טוב.

לא קבענו להפגש אבל הייתי בטוח שהוא יצלצל, הוא הרי אמר לי שאני זיון טוב ולא סתם הוא ביקש את מספר הפלאפון שלי. אותו לילה היה לי קשה להרדם ולא בגלל אותה צריבה בפי הטבעת שבגללה הלכתי בצורה מצחיקה גם אחרי האמבט חם שעשיתי ואחרי שמרחתי את אותה משחה מרגיעה שהוא נתן לי, חשבתי עליו, שיחזרתי שוב ושוב את מה שעשינו ו…אוננתי תוך כדי כך, עשיתי ביד ונזכרתי שוב איך הוא שפשף לי, ואני חייב להודות שכשהוא שפשף לי זה היה יותר נעים, הרבה יותר נעים.

למחרת חיכיתי שהוא יצלצל, רציתי לספר לו עד כמה נהניתי. אוהד לא צילצל ואני חשבתי שהוא זה שדפק אותי ולכן הוא גם זה שצריך לצלצל ושאם אני אתקשר הוא יחשוב שאני להוט מדי והתביישתי.

גם למחרת הוא לא צלצל, בסוף לא יכולתי להתאפק, מחלתי על כבודי ואני צלצלתי אליו. חשבתי שהוא ישמח אבל הוא נשמע קר ומאופק, בהתחלה הוא ניסה להתחמק אבל בסוף הוא הסכים להפגש איתי באותו בר שנפגשנו.

התכוננתי לפגישה כמו שאף פעם לא התכוננתי לפגישה. התרחצתי, התגלחתי ושמתי את האפטר-שייב שאני הכי אוהב, לבשתי תחתונים לבנים חדשים ולבוש ספורט-אלגנט, מכנסי פשתן וחולצת פולו. כשהגעתי לבר אוהד כבר ישב ליד שולחן בפינה קצת חשוכה. ישבנו מבודדים משהו מכל השאר ואוהד הזמין לנו יין.

בהתחלה היו דיבורי הנימוסים הקבועים, אוהד התעניין אם כאב לי ואם המשחה עזרה. בסוף לא התאפקתי ושאלתי אותו אם עשיתי משהו לא בסדר ולמה הוא לא התקשר?

לרגע הוא שתק, מביט בי. "אורי" הוא התחיל במבט רציני, "זה לא אתה, זה אני" והלב שלי צנח לתחתונים, פתיחה שלא מבשרת טובות, "תראה אורי, בפעם הקודמת אני בדיוק נפרדתי מהבן זוג שלי ואתה נראתָ כל כך אומלל אז החלטתי לעזור לךָ, אחרי אותו הלילה שלנו אומנם חשבתי עליך, יש בךָ משהו שמשך אותי, אתה אינטליגנטי וחכם, אתה נראה טוב ואתה גם זיון טוב" הוא חייך לעברי, "אבל אני דוֹם, שולט, יש לי תנאים! ואני לא יודע אם זה מתאים לךָ".

"אני רוצה" אמרתי במהירות והרגשתי איך הלב שלי דופק במהירות.

"חכה, עוד לא שמעת מה התנאים שלי" הוא צחק.

"אני מסכים" התפרצתי, כל מה שרציתי באותו רגע היה שהוא יקח אותי למיטה שלו ויעשה בי מעשים.

"זה לא מנומס להתפרץ לדברי אחרים" הוא נזף בי, " קודם תשמע, אני רוצה שתחליט רק אחרי שתשמע, לא לפני!" הוא המשיך באותו קול נוזף ותקיף, הניח את כפות ידיו הגדולות על כפות ידי המונחות על השולחן, מלטף, והתחיל לפרט.

בהתחלה הייתי המום, מה שהוא פרט התאים אולי לסיפורים והסרטים הכחולים שהייתי קורא ורואה אבל לא חשבתי שזה קיים במציאות, התנאים שלו היו צייתנות מוחלטת, כל מה שהוא דורש אני עושה ולא רק זה יש גם עונשים, נכון, לא כמו בסרטים, בלי שוטים וכאלה, אבל לעמוד עירום בפינה ולחשוב ואפילו לשכב על הברכיים שלו ושהוא יעניש זה כן, ואם זה לא מספיק כדי שאקום ואברח הוא גם יכול לדרוש ממני ללבוש שמלות ולפנות אלי בלשון נקבה, אומנם לא בפרהסיה אבל אצלו בבית וגם אם הוא מביא חברים!

 

ההגיון אמר לי לברוח, לקום וללכת, אבל תחושת הבטן שלי סיפרה לי שאני רוצה וזה נכון, ככל שהוא פרט יותר הרגשתי איך אני מתחרמן, כן, זה הדליק אותי בטרוף וכל מה שרציתי זה שהוא יקח אותי שוב לדירה שלו ויעשה בי מעשים.

"אני מסכים" אמרתי בקול משתוקק כשהוא סיים לפרט ואני חושב שגם אם הוא היה דורש שאקפוץ מהגג כדי שהוא יסכים להכניס אותי למיטה שלו הייתי קופץ, "אני מסכים לכל התנאים" הוספתי בהתלהבות.

"את מתכוונת שאת מסכימה" הוא תיקן אותי במבט רציני.

"אני מסכימה" תיקנתי והסמקתי, "אני מקבלת עלי את כל התנאים".

"אני רוצה שתהיי בטוחה" הוא חייך לעברי, "אני רוצה שתחשבי טוב טוב לפני שאת מתחייבת, שתשני על זה, ואם מחר עוד תרצי אז תבואי אלי הביתה בשמונה בדיוק ונתחיל" והוא קם והלך, משאיר אותי לשלם.

למחרת, בדיוק בשעה 8 בערב, דפקתי לו על הדלת.

גבר חזק מאד.

אותו לילה מצצתי לאוהד אהובי בפעם הראשונה ובאותו הלילה גם התחיל החינוך שלי מחדש.

וא תכנס" אוהד פתח לי את הדלת בפנים חתומות, לבוש בחלוק רחצה לבן וגדול ואחר כך למדתי שאין כלום מתחתיו, "אז אתה מסכים לכל התנאים שלי" והוא חזר ופרט את התנאים, מדגיש במיוחד את הקינקיים שבהם.

"כן" חייכתי אליו כשהוא סיים.

"יפה, אבל לפני שנתחיל אני צריך שתקרא ותחתום על איזה מסמך" הוא הושיב אותי בסלון והגיש לי דף מודפס.

קראתי, מסמך מתומצת מנוסח באותה שפה מוזרה של עורכי דין, קודם הצהרה שאחרי שהוסבר לי מה ידרש ממני אני בוחר להיות הבת זוג שלו בדעה צלולה ומרצוני החופשי, אחר כך התחיבות לציית לו ללא תנאי ולבצע בדיוק כל מה שידרוש ממני, גם אם זה נראה לי חריג ו/או קינקי, והסכמה להענש באם לדעתו לא אבצע לשביעות רצונו, ולסיכום כתב התחיבות לשמירת סודיות.

חתמתי, עם חיוך של אושר הגשתי לו את המסמך החתום, "יפה" הוא הניח את המסמך בצד ובפעם הראשונה חייך לעברי, "עכשיו תתפשטי!"

רעד עבר בגופי וקפאתי, גם בגלל שהוא פנה אלי בלשון נקבה וגם בגלל האדישות שבה הוא אמר את זה, "תתפשטי! או אם אתְ לא רוצה את יכולה ללכת!" הוא אמר באותו קול קר ואדיש ולא השאיר לי ברירה, קמתי והתחלתי להתפשט במהירות.

"עכשיו תמזגי לי קוניאק" הוא הצביע על הבר הקטן בפינת החדר כשנשארתי עירום. ניגשתי ומזגתי לשתי כוסות, "הרשתי לךְ למזוג גם לעצמךְ?" הוא נזף בי כשהגשתי לו את הכוס שלו.

לשניה הייתי המום, "אהה, לא, סליחה" הסמקתי.

"אין סליחה, יש עונש!" הוא אמר בקול נוזף, "בואי!" הוא הצביע על ברכיו, "הגיע הזמן להתחיל לחנך אותךְ".

שכבתי על ברכיו והוא הפליק לי, בפעם הראשונה הערב הרגשתי את מגע ידו על עורי החשוף ואהבתי את זה למרות שזה כאב לי, אוהד לא עשה לי הנחות של פעם ראשונה והפליק לי חזק. "עכשיו תעמדי בפינה ותחשבי על מה שעשית" הוא הצביע על פינת החדר, "לא ככה, עם הפנים לקיר! צמוד!" הוא כיוון אותי כשנעמדתי בפינת החדר.

עמדתי צמוד לקיר בפינת החדר עם הפנים לקיר ועמד לי! מענישים אותי, משפילים אותי, מדברים אלי בלשון נקבה וזה חירמן אותי בטרוף. אוהד ישב בכורסה הגדולה וצפה במשחק כדורסל בערוץ הספורט, שתה לאט מהקוניאק שהבאתי לו. "חשבתְ?" הוא שאל בקול כשסיים את המשקה שלו.

"כן"

"מה חשבתְ?"

"שאני מצטערתְ ושיותר זה לא יקרה" ופתאום תפסתי שגם אני מדבר על עצמי בלשון נקבה.

"אז בואי" ושמעתי את החיוך בקולו, "מצצת פעם?" הוא חייך לעברי כשעמדתי מולו.

"אהה, לא" הסמקתי.

"אז הגיע הזמן, תמצצי לי!", אוהד פישק את רגליו ופתח את הקשר בחגורת החלוק שלבש, חושף בפני את זקפתו הגדולה והמתוחה, "יאללה, על הברכיים, אל תתני לי לחכות" הוא זרז אותי ואני ירדתי והתחלתי למצוץ לו.

פעם ראשונה שאני מוצץ, פעם ראשונה שהרגשתי זיין בפה שלי ועוד איזה זיין, כל ה"ניסיון" שלי הסתכם בסיפורים שקראתי וסרטים שראיתי באינטרנט אבל אוהד עזר לי, הדריך אותי, לימד אותי איך הוא אוהב שימצצו לו, אוחז חזק בראשי ומניע אותו קדימה ואחורה, מכניס ומוציא את הזיין, חודר עמוק לגרוני, דוחף עד שאני כמעט נחנק ורק אז מוציא.

מצצתי בתאווה את הזיין הגדול של אהובי, מנסה לרצות אותו, שמעתי את גניחות ההנאה שלו וכמעט גמרתי מאושר, "כן  מוצצת שלי" הוא התנשף והיה ברור שהוא מתקרב לשיא, "כן, תמשיכי, תמצצי!" הוא דחף את האיבר הנוקשה עמוק בגרוני עד שכמעט ונחנקתי, "כן, למצוץ את יודעת" והשפכתי ניטים מאושר, "כן, הנה, עכשיו תבלעי!" הוא שוב דחף את עצמו עמוק לגרוני, "תבלעי!" הוא צווח והרגשתי את זרמתו החמימה ממלאת את גרוני, "כן!" הוא גנח בהנאה ושלח עוד מטח של השפיך החמים שלו אל פי, "כן, תלקקי את השפתים שלךְ" הוא ציחקק כששלף את אברו הרטוב והמדולדל, "קחי" הוא הושיט לי את כוס הקוניאק הריקה אחרי שקצת התאושש, "תמזגי לי עוד ותמזגי גם לךְ" הוא חייך לעברי.

"אני צריך שתהיי רכה ורגועה בשביל מה שאני רוצה לעשות לךְ" הוא אמר כשסיימתי את המשקה שבידי והתאפקתי שלא לצרוח משמחה, ידעתי מה הוא רוצה לעשות לי, אני מחכה לזה מהרגע שהוא שלף את זקפתו מישבני, זכרתי גם את השפשוף הנעים שהוא העניק לה אז כדי לרכך אותי וכבר כמעט ונשכבתי על ספת העור הגדולה כשהוא צחק, "אני מקווה שאת לא חושבת שאני אשפשף לךְ" הוא כאילו קרא את מחשבותיי, "בואי" היא סימן לי לבוא אליו, "על הברכיים!" הוא הוריד אותי מחדש בין רגליו, "עכשיו תסתכלי עליו" הוא הצביע על הזיין שלו, "תספרי לו כמה את אוהבת אותה ומה את רוצה שהוא יעשה לך ותשפשפי לךְ, תאונני עד שתשפריצי, זה תמיד מחרמן אותי".

קפאתי במקומי והסמקתי, לא לילד הזה פיללתי. "תאונני! או אם אתְ לא רוצה את יכולה ללכת!" הוא אמר בקול קר, נועץ בי מין מבט מזהיר ונוזף שבהמשך רק הוא הספיק לי שאבין את המסר גם בלי לדבר ועוד לפני שהוא סיים אותו התחלתי לאונן במרץ, להביט בזיין שלו שלאט לאט חזר לחיים והתחיל להרים את הראש ולשפשף לעצמי.

כף ידי עטפה את הזיין הכל כך מגורה שלי והאצבעות החליקו עליו קדימה ואחורה, לא הייתי צריך הרבה כדי להגיע לידי סיפוק, כל הפוזיציה הזאת, שאני על ברכי מאונן ומביט בזיין של אהובי, חירמנה אותי והייתי מיוחם בטרוף, בכל שפשוף הרגשתי איך אני מתקדם במהירות אל הגמירה המיוחלת, "הנה!" התנשפתי בקול ואוננתי במרץ, "הנה! עכשיו, הנה זה בא לי! זה בא לי!!" והשפרצתי, משחרר את הלחץ המעיק בחלצי.

אני גמרתי אבל לאוהד עוד לא עמד מספיק כדי לבצע בי את זממו שהוא גם זממי. "בואי, תמצצי לי" הוא סימן על אבר מינו המעורר, "אבל הפעם רק תעמידי אותו" הוא ציחקק, "כן, ככה" הוא גנח בהנאה כשהכנסתי את הזיין שלו לפה והתחלתי למצוץ לו.

גם הפעם לא הייתי צריך הרבה כדי שהזקפה תחזור למצב הרצוי לנו, גדולה, זקורה ונוקשה. "בואי!" הוא קם ואני הלכתי אחריו אל חדר השינה שלו, "תשכבי!" הוא הצביע על הכרית הגדולה שבמרכז המיטה ואני נשכבתי כשהכרית מתחת לאגני, ישבני מוגבה ובולט ורגליי מפושקות. "תפתחי את התחת!" אוהד פקד ואני שלחתי את שתי ידי לאחור ופישקתי חזק את פלחי ישבני, "תבקשי!" הוא דרש אחרי ששימן ועיסה את פי הטבעת שלי, מותח אותו עד ששתי אצבעות נכנסו בקלות.

"תכניס לי" גנחתי בקול משתוקק, "בבקשה, תכניס לי" התחננתי בקול מיוחם.

"איפה?" הוא התעלל בי, לוחץ את ראש הזיין הנוקשה אל הפתח המכווץ.

"בתחת!" צווחתי בקול עורג וכָּמָהּ ופתחתי עוד יותר את פלחי ישבני, "בבקשה, תכניס לי בתחת שלי!" המשכתי ונשכתי שפתיים, מתכונן ו…"וואו!" התנשפתי בקול כשחרבו השלופה ננעצה במעמקי ישבני, אותו כאב חד שזכרתי פילח שוב את גופי, "וואו!" שוב התנשפתי בקול, נושך שפתיים, "פאק, כן, זה מה שרציתי"

"מה רציתְ?" הוא ציחקק והתחיל לזיין.

"שתדפוק אותי" עניתי מייד.

"איפה?"

"בתחת"

"של מי התחת הזה?" הוא הפתיע אותי בשאלה.

"שלי" התנשפתי כשגלי החום החלו להתפשט מפי הטבעת בכל גופי.

"לא, הוא שלי!" הוא תיקן אותי, "אתְ המזרון שלי, מזרון עם חור וגם החור הוא שלי"

"כן, אני המזרון שלךָ" עניתי כמו הוד, "וכל החורים שלי עומדים לרשותךָ"

אוהד זיין אותי, נכנס ויוצא בפי הטבעת המשומן והמתוח, הרגשתי את הצריבה המתחזקת אבל לא היה אכפת לי, רציתי אותו, רציתי להרגיש אותו בתחת שלי, "כן, תן לי" צווחתי באקסטזה כשהרגשתי שהוא מתקרב לשיא, כשהנעיצות שלו הפכו חזקות ומהירות שלי, "כן, אני לוקח גלולות" זכרתי את מה שהוא שאל אותי אז ועניתי עוד לפני שהוא שאל, "כן, זה מה שרציתי" צהלתי כשהרגשתי את המטח הראשון הנורה בישבני, "תודה, זה בדיוק מה שרציתי" התנשפתי אחרי עוד מטח חם של זרמה גברית משובחת, "כן, וואו, תודה, תודה אהובי"

עד שהלכנו  לישון הוא מצא עוד סיבה להשכיב אותי על ברכיו ולהפליק לי אבל לא היה לי אכפת כי כפיצוי הוא הרשה לי להשאר ולישון איתו. בבוקר מצצתי לו שוב (עם לבלוע) לפני שירדנו לאכול ארוחת בוקר בבית הקפה הסמוך.

נכנסנו למין שגרה, אם אפשר לקרוא שגרה למה שעשינו, עברתי לגור אצלו למרות שהוא דרש שאמשיך להחזיק בדירה ששכרתי.

הוא חינך אותי, לימד אותי כל מה שלדעתו הייתי צריך כדי להיות הבת-זוג שלו. לא כל יום עשינו סקס, אפילו הוא לא נתן לי למצוץ לו למרות שישנו ביחד באותה המיטה, אוהד טען שאם נעשה את זה כל יום זה ימאס ויאבד את ה-וואו שהיה לנו.

פעם בשבוע היה מותר לי לבקש, בתנאי שלא עשינו את זה לילה קודם, להתפשט, להתכופף אל שולחן האוכל, לפתוח ת'תחת ולבקש ממנו שיבוא לדפוק אותי. לאוהד היה מותר לדרוש מתי שבא לו, היה נותן לי את הסימן שקבענו, שולח אותי למזוג לו קוניאק, ואני הייתי מוזג רק לו, מגיש לו ומתחיל להתפשט וכשאני עירום הייתי יורד על ברכיי ומוצץ לו. אחר כך הייתי עושה הרפיה, אתם יודעים, מאונן כשאני על ברכיי ומביט בזיין שלו, דואג להעמיד לו אותו מחדש ונשכב על הכרית הגדולה שחיכתה במרכז המיטה, פותח ת'תחת, נותן לו לשמן לי אותו וחוטף את כל הזיין שכל כך רציתי לקבל ממנו.

אחרי חודש הוא הודיע לי שהגיע הזמן שאני אקבל וֶסֶת. לא הבנתי והוא הסביר לי שזה משחק שהוא המציא ושיחק עם כל הבנות זוג הקודמות שלו, מכיוון שאני זה ש"לוקח" גלולות אז גם פעם בחודש אני "מקבל" את המחזור שלי וכשאני במחזור אני אסור עליו וכדי שהוא ידע אני צריך להניף דגל אדום, שזה בעצם ללבוש תחתוני סבתא אדומים ולהסתובב אתם בבית.

נשמע לכם קינקי? חכו להמשך, מאחר והוא גבר ויש לו צרכים (גם אם בערב לפני הוא טחן אותי דק-דק) ומאחר ואני לא יכול לספק אותם, אני צריך להזמין לו על חשבוני זון (ככה אוהד קורא לזונה ממין זכר) ולשבת לראות איך הוא מזיין אותו וזה מה שעשיתי, פעם בחודש, כשהייתי חוזר מהעבודה, הייתי מוצא את התחתונים האדומים מונחים על בשידה בכניסה, ככה אוהד היה מאותת לי שעלי "לקבל" וֶסֶת, הייתי מצלצל ל"ברדר'ס" (brother's), סוכנות ליווי שהוא נתן לי את המספר שלהם, ומזמין לו זון, מתפשט ולובש את התחתונים האדומים ויושב ורואה איך הזון מוצץ לו ואחר כל מתכופף על שולחן האוכל ואוהד משחיל אותו מאחורה בלי לשמן ולעסות את החור הקטן כי הוא זון, זאת המומחיות שלו והוא לא צריך את זה!

חודשיים בערך נמשכה תקופת החניכה שלי, בחודשיים האלה הספקתי גם להוריד את כל ששיער הגוף שלי עם ליזר וללמוד ללכת על עקבים כמו דוגמנית מסלול מנוסה, ורק אז, כשהחליט שאני מוכן, הוא הודיע לי שהגיע הזמן שנתחיל להתארח ולארח חברים שלו אבל בשביל זה אני צריך שמלה!

ידעתי את זה, שיום אחד אני אצטרך ללבוש שמלות, אוהד הודיע לי על זה עוד לפני שחתמתי על אותו מסמך הסכמה שלי, כמו גם על מה אני אדרש לעשות במפגשים האלה שלהם, ועם יד על הלב כבר חיכיתי לזה, זה היה בשבילי סימן שאהובי סומך עלי.

אוהד לקח אותי לחנות שעושה הרבה כסף ממכירת שמלות לגברים כמונו, בחר לי שמלה נוחה, ונוחה מבחינתו זה שקל להוריד אותה, הוסיף גם חוטיני נשי עם משולש בד שבקושי מסתיר את החבילה שלי, חגורת ביריות, גרבי רשת ונעלי עקב סטילטו, עקב דק וגבוה.

בפעם הראשונה התארחנו אצל חבר טוב שלו, ככה לפחות הוא הציג אותו כשהודיע לי לאן אנחנו הולכים. התביישתי כשבפעם הראשונה יצאתי מהבית מאופר ולבוש בשמלה אבל למזלי אף שכן לא פגש אותנו.

הבן-זוג של החבר פתח לנו את הדלת, לבוש בשמלת מיני ושפתון אדום בוהק על שפתיו, הרבה יותר צעקני מזה שלי. בהתחלה ישבנו בסלון ושתינו יין, מפטפטים, בעיקר רכילות, אני עוד ניסיתי למשוך ולהסתיר עם השמלה את התחתונים שהציצו אבל בן הזוג של החבר אפילו לא התאמץ והאמת שעם המיני שלו לא היה לו הרבה סיכוי.

אחר כך ישבנו לאכול, אוכל טעים שהזמינו ממסעדה ידועה, ואת הקפה שתינו בטרקלין, זאת אומרת בסלון, ואז בעצם התחיל האקשן כשהמארח מצא תרוץ והודיע שהוא חייב להעניש את הבת-זוג שלו וסימן לה לשכב על ברכיו.

נראה לי שהוא שמח ונשכב ברצון ובלי אפילו להתווכח, המארח הרים לו את השמלה וחשף את ישבנו שהחוטיני שלבש לא הסתיר, לקח מחבט פינג-פונג שולחן שחיכה שם במיוחד לרגע הזה, וחבט בישבן החשוף, צובע את פלחי הישבן הלבנים בצבע אדום.

זה היה צפוי, אוהד אמר לי שזה יהיה הסימן ושגם אותי הוא יעניש כשאנחנו נארח, אחר כך הם הורידו אותנו למצוץ להם, אוהד גמר לי בפה אבל המארח לא, הבן זוג שלו רק העמיד לו כי ברגע שאוהד גמר הוא הציע למארח לעשות עלי סיבוב בחדר המיטות!

כן, גם זה היה ידוע לי מראש, לא היה פה מקום להפתעות שעלולות לגרום לאי-נעימות, הלכתי אחריו, מסמיק, התפשטתי מולו, רק השמלה והחוטיני, עמדתי על המיטה בדוגי, ככה הוא דרש, קצת נעלבתי כשהוא הלביש לעצמו קונדום למרות שגם את זה אוהד אמר לי מראש שיקרה, אמצעי בטיחות כזה, לא החשש שאני אכנס להריון אלא מאיידס, הרגשתי שהוא מתכונן, מכוון, ונשכתי שפתיים ו…פאק! זה כאב, אפילו שהזיין שלו יותר קטן מזה של אוהד אהובי, ועדיין, כשהוא נעץ בי אותו, זה כאב אפילו יותר אבל הוא לא נתן לי זמן להתאושש, אחז חזק במותניי והתחיל לזיין אותי.

מודה, אחרי כמה זמן התחלתי להנות מזה, כנראה שכזה אני, אוהב שגבר חזק מזיין אותי ואין ספק שהמארח שלנו היה גבר חזק ושרירי, ככל שהוא זיין אותי יותר, יותר התגריתי, עמד לי כמו טיל ו…"כן, הנה! עכשיו" גרגרתי בהנאה, "הנה, עכשיו, עכשיו!!" התנשפתי והשפרצתי, גמרתי והרגשתי את החום המתפשט בישבני כשהוא גמר יחד איתי!

כשחזרנו המארח הודה לאוהד, הודיע שהוא מאד נהנה ובתמורה הציע לאוהד לרכב על הסוסה שלו, וסוסה זה איך שהוא קרא לה, וזה הלך אחרי אוהד בשמחה לחדר השינה וחזר עם פרצוף צוהל של חתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה, מה שכמובן עלה לו מייד בעונש מהמארח, הבן זוג שלו.

החיים שלי היו דבש, או אם תרצו תותים כמו בשיר ההוא, נכון שמדי פעם אוהד היה מעניש אותי (ועם יד על הלב כשהוא היה מתמהמה הייתי נותן לו סיבה טובה לעשות את זה) אבל בעיקר הוא היה מפנק אותי ולא רק במיטה, היו גם מסעדות, הצגות, סרטים, סוף שבוע במלון "אלמא" בזכרון יעקב, פסטיבל הג'ז באילת ואפילו חופשה רומנטית בפריז.

באחד הלילות, כשאוהד שכב עלי במיטה וכתש את ישבני עם העלי הגדול שלו, טחן אותי דק-דק כמו שאני אוהב שהוא עושה לי, הוא נישק אותי בעורף, נשיקה תאוותנית רטובה וקולנית, ואז לחש לי באוזן "מאמי, הזמנתי חבר לארוחת ערב שבת, תדאגי שהוא יהיה מרוצה כמו שאת יודעת" וזה לא היה חדש לי, ארחנו כבר כמה פעמים בעבר כולל כל האקשן של אחרי האוכל.

השתדלתי, היה לי חשוב שאוהד אהובי יהיה מרוצה, הזמנתי אוכל באותה מסעדה שהוא אוהב, הלכתי למורטת כדי שלא תהיה לי אף שיערה מיותרת, קניתי שמלה חדשה באותו בוטיק שעושה עלינו הרבה כסף והוספתי גם חוטיני די נועז שהמוכר(ת) אמר(ה) לי שזה עכשיו הלהיט ו…כן, גם המוכר הוא מהמגדר שלנו, החלפתי מצעים במיטה, התרחצתי, דואגת לעשות לעצמי חוקן, התאפרתי והתלבשתי ובדיוק בשעה המתאימה הייתי מוכנה.

הצלצול בדלת הקפיץ אותי, תמיד מסקרן אותי לדעת מי החברים של אוהד ומי הבני זוג שלהם, פעם אחת הוא הפתיע אותי עם שחקן כדורגל מוכר, שהיה להפתעתי הבת זוג, ופעם זמר ידוע, שעליו במדורי הרכילות התרוצצו הרבה שמועות אבל אף פעם הוא לא ממש יצא מהארון.

הפעמון צלצל והלכנו לפתוח את הדלת, כשהושטתי יד לידית הדלת הרגשתי את היד של אוהד חופן את ישבני בתנועת בעלות כזאת, הוא חייך אז חייכתי גם אני ופתחתי ו…בבת אחת החיוך נמחק מעל פני והפכתי לבן כמו סיד, מולי עמד אבא שלי ולידו מאיר, הבן זוג שלו! אבא עמד על עקבים גבוהים ולבוש בשמלה כמוני, בעצם אפילו יותר נועזת, ואם זה לא מספיק רצועה של חזיה הציצה לו ליד הצוואר, אדומה מבריקה ובולטת.

זה שלא התעלפתי היה נס, גם אבא שלי נראה מופתע לא פחות ממני וגם הוא הסמיק כמו עגבניה בשלה, הסתכלתי באוהד והוא רק חייך, חיוך של מי שהצליח לו, בקושי התאפקתי עד שהושבנו אותם בסלון אבל אז לחשתי לאוהד "אני רוצָה לדבר איתך במטבח".

אוהד התנצל והלכנו למטבח. "זה אבא שלי!" לחשתי בקול מתרעם ברגע שנכנסנו.

"אני יודע" הוא חייך, "אז מה? ארוחה משפחתית" הוא צחק, "אל תגידי לי שזה מפריע לךְ" ובבת אחת הצחוק הפך לטון רציני והמבט שלו הפך לאותו מבט מאיים שאומר "תזרמי עם זה או תארזי את הצ'ימידן שלך ותעופי!".

"אהה" הסמקתי, "אהובי, שום דבר שאתה עושה לא מפריע לי" התרפסתי, "אם זה מה שאתה רוצה אני אתך".

"אבל עכשיו העלבת את האורח שלי" הוא המשיך עם אותו פרצוף כועס, אבל החיוך הממזרי בזווית פיו גילה לי מה הוא רוצה ממני.

"אהה, לא התכוונתי" התנצלתי, "סליחה, באמת לא התכוונתי ואם אתה חושב שצריך אז תעניש אותי"

"קודם תתנצלי בפניו, אחר כך אני אחליט איזה עונש מגיע לך" הוא אחז בידי והוביל אותי חזרה לסלון, "כן, מה רצית להגיד?" אוהד השאיר אותי לעמוד והתיישב בכורסה.

"אני מצטערת אם העלבתי מישהו" אמרתי בעיניים מושפלות, "לא התכווני, פשוט הייתי מופתע"

"מופתעת!" אוהד תיקן אותי, "היית מופתעת!" חזר שוב כאילו הייתי ילד קטן, "לא התכוונת אבל עדיין מגיע לך עונש" הוא המשיך בקול קר ותקיף, "בואי! תרימי את השמלה ותשכבי" הוא סימן לי על הברכיים שלו.

הבטתי באבא שישב במבט מושפל אבל ראיתי שהוא מציץ לעברי. הרמתי את השמלה, חשפתי את אחורי והחוטיני שלא ממש הסתיר, ונשכבתי על ברכיו.

אוהד לא חיכה והפליק לי, עם היד, תמיד הוא מפליק לי עם היד, זה יותר אישי הוא הסביר לי פעם, יש לו יד גדולה וחזקה וכאב לי, אני לא יודע מה כאב לי יותר, המכה או הידיעה שאבא רואה אותי ככה?

"מה אומרים?" אוהד הוסיף עוד נדבך להשפלה שלי.

"תודה, זה מגיע לי" עניתי אוטומטית והסמקתי עוד יותר.

אוהד המשיך להעניש אותי, דורש שאודה לו על כל מכה כואבת בישבן שהוא מעניק לי. אני חושב שככל שאבא הובך יותר מזה שמענישים אותי ככה מול עיניו ככה זה חירמן יותר את אוהד והרגשתי איך זקפתו הנוקשה נמתחת ונלחצת אל ביטני.

שש מכות הוא הצליף בי והשביעית הייתה החזקה מכולם, מטביע את חותם כף ידו על ישבני בצליל מצלצל ו-"אאוץ' " מתפנק התפלק לי.

"כואב?" אוהד שאל בקול מלגלג.

"כן" הסמקתי.

"מצויין," הוא צחק ומאיר איתו, "אז עכשיו תעמדי בפינה ותחשבי על מה שעשיתְ!" הוא הוסיף עוד השפלה ואני, צייתן וכנוע, נצמדתי לפינת החדר עם הפנים אל הקיר, "ותרימי את השמלה מאחור, אני רוצה לראות את התחת האדום שלךְ" הוא צחק ושוב מאיר איתו.

אחר כך הם שלחו את אבא למזוג להם קוניאק ועשו לו את התרגיל הידוע, "אמרתי לך למזוג לעצמך?" מאיר נזף בו כשאבא בא עם שלוש כוסיות והשכיב את אבא על ברכיו עם השמלה מורמת.

"תסתובבי! אני רוצה שתראה" אוהד צעק לעברי וצחק.

הסתובבתי וראיתי איך מפליקים לאבא שלי, זה הביך אותי, הסמקתי, אבל אני חייב להודות שגם התחרמנתי, כל כך התחרמנתי שהזיין שלי הרים ראש ויצא ממשולש הבד הקטן שכיסה אותו ובגלל השמלה המורמת ראו לי.

שניהם היו חרמנים בטרוף כשמאיר סיים להעניש את אבא אז הם הורידו אותנו למצוץ להם, אני לאוהד ואבא למאיר, כורעים על הברכיים, מוצצים ובזווית העין עוקבים אחד אחר השני.

לגמור הם גמרו לנו בפה, אפריטיף (aperitif) כמו שמאיר הסביר ואוהד צחק מהבדיחה שלו.

אחר כך אכלנו, מאיר ואוהד התווכחו האם מסי יותר טוב מרונלדו או להפך ולמי משניהם מגיע השנה כדור הזהב, אם בכלל.

"את הקפה נשתה בטרקלין" היה הסימן בשבילי ללכת למטבח להכין ולהם לחזור לסלון ולהתכונן לאקשן שיתחיל, למרות שאצלנו האקשן התחיל עוד לפני האוכל.

המגש ועליו הקפה והעוגות כמעט נפל לי כשחזרתי לסלון, אבא כרע על ברכיו בין רגליו של מאיר ומצץ לו, השמלה שלו הייתה זרוקה בצד ועכשיו יכולתי לראות את החזיה הוורודה שהוא לבש, מהסוג המתאים לנשים עם חזה שטוח למרות לא היה עם מה למלא את הגביעים (CUP) הקטנטנים, ותחתוני החוטיני בצבע תואם שלא הצליחו לשמור על הזקפה שלו בתוכם.

ישבנו ושתינו קפה, אבא לא! אבא מצץ במרץ, היה משהו במראה שלו שגרם לי לרחם עליו ומצד שני ה-"פלופ"-ים שהוא השמיע כשהזיין נכנס ויצא בפיו חירמנו אותי ונעמד לי וכנראה שאוהד הרגיש בזה, קשה מאד להסתיר את זה כשיושבים עם שמלת מיני קצרה, כי אחרי שהוא נתן לי ללגום כמה לגימות מהקפה שלי הוא פנה אלי, "מאמי, את נראת לי נורא נוקשָה ומתוחָה" הוא חייך ורעד עבר בגופי, ידעתי מה יבוא בהמשך, "אתְ יודעת שתכף החבר שלי יקח אותךְ לחדר שינה וירכב עליךְ קצת, אתְ רוצה, נכון?" והיה בטון שהוא סיים את המשפט את האיום הידוע ואני אישרתי מייד, יש לי ברירה? "אז אתְ צריכה להרפות את עצמך קודם" אוהד חייך לעברי, "מאמי, תראי לנו איך אתְ עושה את זה!" ובלי לחכות הוא התרומם מעט, הפשיל את מכנסיו יחד עם התחתונים, פישק רגליים והצביע על הזקפה שהתרוממה בין רגליו.

ירדתי מולו על ברכיי, נעצתי מבט באברו הזקור והתחלתי לשפשף לעצמי. באופן שאבא ואני כרענו על ברכינו אבא שלי ראה אותי, הבן שלו, מאונן ואני ראיתי את אבא שלי מוצץ ותסכימו איתי שזה מחזה הזוי וחריג מאין כמוהו.

הייתי מגורה, מהכול, ממראה הזיין הזקור של אהובי שחייך ושיפשף לעצמו בקלילות כדי לשמור עליו זקור ומתוח, מקולות המציצה התאוותניים של אבא שלי שדאג להעמיד לבן זוג שלו, מהשפשוף ששפשפתי לעצמי, חזק ומהיר, מתקדם במהירות אל האורגזמה שלי רק שהגורל רצה אחרת, "תבלע!" שמעתי את מאיר פוקד בחוזקה על אבא וראיתי איך אבא שלי בולע את המטח הראשון של זרמתו החמימה של הבן זוג שלו, "תבלע עד הסוף!" ואבא בלע גם מטח שני ושלישי של אותו נוזל סמיך ומלוח.

"אופס" מאיר ציחקק לעבר אוהד, הבן זוג שלי, "מצטער, מה דעתך שתקח את הסוסה שלי לחדר השינה ותרכב עליה קצת ובינתיים הסוסה שלך תעזור לי להעמיד אותו לפני שאני ארכב עליה?"

התפללתי שאוהד יגיד לא, זה שהם נותנים אחד לשני לרכב על הסוסה שלהם, ככה הם קוראים לנו בשלב זה של המפגש, זה מקובל ואפילו מובן מאליו, אבל למצוץ לבן זוג אחר זה פחות מקובל, למרות שבעבר היו לי גם מקרים כאלה אבל לצערי אוהד רק חייך והסכים, "אל תעשי לי בושות" הוא חייך לעברי, "תעשי כל מה שהוא רוצה, אל תאלצי אותי להעניש אותךְ" הוא הוסיף, "ואתְ!" הוא הושיט יד לאבא, "בואי! בא לי לרכב עליךְ".

מאיר, הבן זוג של אבא שלי, ישב עם רגליים פתוחות, הראש מוטה לאחור, העיניים עצומות והוא נהנה מהמציצה שהענקתי לו, מרגיש איך הזיין שלו נמתח ונעמד מחדש בפה שלי, בגרון. "כן" הוא התנשף בהנאה, "כן, תמצצי לי, תמצצי חזק" והזקפה שלו התמתחה עוד יותר, "כן, את מוצצת טובה, את מוצצת טובה בדיוק כמו אבא שלךְ, כן, התפוח לא נופל רחוק מהעץ" הרגשתי איך אני כמעט נחנק מהזיין שהוא דחף לי עמוק לגרון, "כן, תמשיכי לאונן, אני רוצה שתהיי מוכנה לכבודי, כן, תמצצי ותעשי ביד!"

מרחוק שמעתי את אבא גונח, גניחה של מי שתקעו לו בתחת תותח גדול כמו של אוהד שלי. "כן, את יודעת מה אני אוהב במיוחד אצל אבא שלךְ?" מאיר שאל למשמע אותה גניחה, "את החור של התחת של אבא שלךְ" הוא ציחקק, "למצוץ את מוצצת לא פחות טוב ממנו" הוא הכריז כשגמרתי, כשיריתי את זרמתי הריחנית על הרצפה, "אז בואי נבדוק מה שווה התחת שלך!", הוא קם ואחז בידי, "בואי חמודה, בואי נראה מה הבן זוג שלךְ עושה לאבא שלךְ" והוא הוביל אותי לחדר השינה כשהוא מחבק אותי מאחור והרגשתי את הזקפה שלו מתדפקת על דלתי.

הדלת הייתה פתוחה, נכנסנו צעד אחד אל החדר ומאיר עצר אותי ונצמד אלי יותר חזק מאחור. הבטתי במבט מהופנט באבא שלי שעמד מכופף ונשען בידיו על המיטה ואוהד עמד מאחוריו, אוחז חזק במותניו וזיין אותו, את אבא שלי! ומהקולות והנהימות שלהם היה ברור ששניהם נהנים.

"מה את אומרת?" מאיר לחש באוזני והתחיל לדחוף אותי אל עבר המיטה, "רוצָה גם? רוצָה כמו אבא?" הוא ציחקק והתחיל לכופף אותי, "תשעני, שיהיה לךְ נוח"

נשענתי עם ידי על המיטה, עומד ליד אבא, "לא אכפת לך שאנחנו מצטרפים?" הוא ציחקק לעבר אוהד ולא שמעתי מה הוא ענה לו, כנראה עשה "כן" עם הראש, כי רגע אחרי הרגשתי איך הזיין הנוקשה שלו נצמד אל פי הטבעת שלי וככה, בלי שום שימון או הכנה מוקדמת הוא השחיל לתוכי את גבריותו הנוקשה.

כאב לי, נשכתי שפתיים ועדיין נפלטה לי גניחת כאב, למרות שהזיין של מאיר קטן מזה של אוהד, ולמרות שפי הטבעת שלי כבר התרגל שנדחפים לתוכו, עדיין לחטוף בלי שימון זה כואב.

מאיר, הבן זוג של אבא שלי, לא חיכה הרבה לפני שהתחיל לזיין אותי, משפשף את הזיין הנוקשה שלו בפי הטבעת המכווץ שלי והרגשתי את החום שמתחיל להתפשט מסביבו, את הצריבה שמתחילה להתפתח ותלווה אותי עוד איזה יום או יומיים.

הבטתי באבא והוא בי והמבטים שלנו התלכדו, שותקים, מביטים זה בזה  וחוטפים מאחור. "התפוח לא נופל רחוק מהעץ" מאיר ציחקק לעבר אוהד ושניהם צחקו.

אפילוג

הם טחנו אותנו דק-דק, שניהם, כאילו יש בינם איזו תחרות. אוהד גמר ראשון, טוב, הוא גם התחיל קודם, ומאיר מעט אחריו, ממלא לי ת'תחת באותה זרמה גברית חמימה.

שניהם גמרו אבל לי ולאבא עמד בטרוף רק שזה לא בדיוק עניין אותם והם שלחו אותנו לעשות להם קפה, כל אחד לבן זוג שלו.

עמדתי ליד אבא במטבח והכנו קפה לבני הזוג שלנו. שנינו עירומים ושנינו עם זקפה שדורשת טיפול דחוף אבל אסרו על שנינו לאונן.

"אבא" אמרתי לו והסמקתי, "צדקתָ, לכל אחד יש פֶטיש והפטיש שלי זה גבר חזק ששולט בי".

"כמו שראית, בן, גם שלי" אבא חייך לעברי, "קיוויתי שתהיה כמו אמא שלך, שולט, אבל כנראה שבאמת התפוח לא נופל רחוק מהעץ".

לפני שנפרדנו היחסים הביזריים של אוהד ושלי עלו עוד מדרגה כשאוהד הוריד אותי למצוץ לאבא! "תראי איך עומד לאורח שלנו" הוא הצביע על אבא, "חייבים לעזור לו!" הוא חייך והסביר מה הוא דורש, מתעלם מהמבט המתחנן ששלחתי לעברו, בכל זאת זה אבא שלי, ושולח בי את המבט הזועם המוכר לי כל כך, זה שאומר "תמצוץ או תעוף ואל תחזור!" ומהסיפורים שלו ידעתי שעל פחות מזה הוא זרק בני זוג שלו בעבר אז ירדתי על ברכי ומצצתי לאבא שלי! הוכחתי לו (שוב) עד כמה רחוק אני מוכן ללכת כדי להמשיך להיות איתו ו…כן, בטח ניחשתם, אחר כך גם מאיר, הבן-זוג של אבא, לא נשאר חייב והוריד את אבא לעזור לי עם הזקפה שלי ואבא מצץ לי, מצץ ובלע, כמוני.

אחר כך, כשאוהד שכב עלי במיטה וכתש את ישבני הדואב עם העלי הגדול שלו, טחן אותי דק-דק כמו שאני אוהב שהוא עושה לי, אולי מין פיצוי על זה שנאלצתי למצוץ לבן זוג של אבא שלי, הוא נישק אותי בעורף, נשיקה תאוותנית רטובה וקולנית, ואז לחש לי באוזן "מאמי, את יודעת, אחרי שאירחנו כל כך יפה את אבא שלךְ חייבים להזמין גם את אמא שלךְ!".

סוף, או אולי התחלה של סיפור חדש? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loading

4 מחשבות על “הפֶטיש שלי : גבר חזק   ”

  1. לא ידעתי שאתה עושה גם גברים… לא רע.
    והתשובה היא 'כן' . התחלה של סיפור חדש

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן